Miranda

Snelle verzending ,goede producten

Marjon

Snelle levering en goede producten. Zeer tevreden

Jeanine

Duidelijke website. Goede afhandeling.

Laura Damstra

Ik zocht een gelijke geurkwaliteitsvervanging van mijn wasverzachter en vond iets wat 10x beter was. De geur van de wasparfum is nog sterker en blijft nog beter hangen dan van mijn wasverzachter, ik... Ik zocht een gelijke geurkwaliteitsvervanging van mijn wasverzachter en vond iets wat 10x beter was. De geur van de wasparfum is nog sterker en blijft nog beter hangen dan van mijn wasverzachter, ik ben verkocht !

Ook de service van washok.nl was super. Alles was supersnel verzonden en bezorgd. Volgende keer zal ik zeker mijn wasparfum weer bestellen bij Washok.nl

Wilma van der Knaap

Heerlijk geurende was!

Stefanie

Wat een heerlijke geur! Vooral nu ik in mijn verlof zit en veel thuis ben is het een feestje om schoon te maken en daarna in die heerlijke geur te zitten! De glasreiniger maakt echt mooi schoon! Een... Wat een heerlijke geur! Vooral nu ik in mijn verlof zit en veel thuis ben is het een feestje om schoon te maken en daarna in die heerlijke geur te zitten! De glasreiniger maakt echt mooi schoon! Een fijn product!

Marinde

Geen pakket ontvangen nog :(

Reactie Washok.nl:

Goedemorgen Marinde,
Ik zie dat de zending beschadigd is geraakt tijdens het leveren naar u en daardoor is deze naar ons retour gestuurd. Ik heb een mailtje naar u gestuurd.
Met vriendelijke...
Goedemorgen Marinde,
Team Washok.nl

Joke Hoekstra

Snelle reactie en levering! Heerlijk product, geniet er elke dag van!

Alsemgeest

Heerlijke spullen, ik ben enthousiast