Carola Lensink

Heerlijk geurtje

Sandra Siebelink

Ruikt soms wel lekker en andere niet

Hennie Gort-Stevens

Fantastisch

Karin Agterkamp

Snelle levering. Geurtje viel mij wat tegen, qua intensiteit. Maar het ruikt zeker goed. Had alleen meer verwacht, qua geur beleving

Jose Mulder

Ik had wasparfum besteld en gebruikt,maar resultaat valt tegen.Je moet zoveel gebruiken .Wil ik het zelfde resultaat halen als bij mijn oude wasparfum.Prijs/kwaliteit vindt ik dit dus minder. Met... Ik had wasparfum besteld en gebruikt,maar resultaat valt tegen.Je moet zoveel gebruiken .Wil ik het zelfde resultaat halen als bij mijn oude wasparfum.Prijs/kwaliteit vindt ik dit dus minder. Met vriendelijke groet José van der mast-Mulder

Silvia Bakker-Does

Heerlijke geuren. Supersnel geleverd. Nooit geen problemen. Kan het iedereen aanbevelen. Het wordt een soort van verslaving als je was niet lekker ruikt naar wasparfum, dan snel weer bestellen Heerlijke geuren. Supersnel geleverd. Nooit geen problemen. Kan het iedereen aanbevelen. Het wordt een soort van verslaving als je was niet lekker ruikt naar wasparfum, dan snel weer bestellen
Ik kan niet meer zonder.

Lot Leermakers

Prima fijne producten

Diana Van der velden

Ik heb een goede ervaring besteld en binnen een dag geleverd en de allesreiniger en wasparfum heerlijk beveel het iedereen aan

Sija Van der Kolk

Ontzettend fijne schoonmaakmiddelen