8.2/10

Service, prijs

Wai Ng

Heel goed

R

De winkel goed webshop kan beter

juiste levertijd op webshop en anders terugkoppelen bij vertraging

Tig

Prima geholpen

Had twee bochten hwa zink 80/72 nodig. Op de website was niet duidelijk wat de te behalen afstand was. Er was ook kleurverschil en verschil in maat, dat kan duidelijker

Al

Bestellen via de website ging vlot en eenvoudig.

Sterk geautomatiseerd proces. Accurate produktbeschrijvingen en foto's Helemaal top.

Advies om ook de firmanaam op de bestelbevestiging te printen. Bij overhandiging aan de balie, ging de baliemedewerker op mijn naam zoeken terwijl de bestelling op de firmanaam staat. Maar... Advies om ook de firmanaam op de bestelbevestiging te printen. Bij overhandiging aan de balie, ging de baliemedewerker op mijn naam zoeken terwijl de bestelling op de firmanaam staat. Maar misschien had de baliemedewerker gewoon op het ordernummer moeten zoeken

Arjen

Prima!
Mensen zijn heel vriendelijk, en denken graag mee. Een enorme vooruitgang met 5-10 jaar geleden.

Het enige minpunt is, dat ik niet weet welke bestelling er binnen komt als ik een mail krijg. Dat is erg lastig als je meerdere orders hebt lopen, en daar niet de nummers van hebt.

Volgens mij is dit vrij eenvoudig op te lossen, door het programma standaard de (website) foto's en de besteltekst van de bestelde producten mee te laten verzenden?

liever geen naam ik heb het al druk genoeg

Top

deskundigheid vriendelijke mensen achter de balie en een prima service behandeling /afhandeling
kortom prima bedrijf

Hans de Vlugt

Prima service, ook bij het retour brengen van 2 onderdelen!

John

Jullie zouden me een maand laten wachten op onderdelen, terwijl dit bij een andere leverancier op voorraad was.

Deel van de bestelling na 2 weken geannuleerd, met 2 werkdagen had ik alles...

Deel van de bestelling na 2 weken geannuleerd, met 2 werkdagen had ik alles in huis incl. Dat van de andere leverancier.
Je laat je klant toch niet een maand wachten...

Vriendelijk,

Meedenken.

Robert

Besteld via website en laten klaar zetten in filiaal Wormerveer, erg snel en opgehaald. Kon gebruik maken van een karretje om CV Ketel naar auto te vervoeren, helemaal goed

voldoet aan verwachtingen