Deskundigheid
Melden van de schade
Telefonische bereikbaarheid
Betrokkenheid

Fam. Koel Breeuwsma

Prima! Directe hulp en follow up bij vanaf schade melding tot afwikkeling.

Peter van Grinsven

Uitstekende ervaringen. Klantvriendelijk, deskundig, afspraken worden snel gekomen, uitstekende dienstverlening

Snelheid van afhandelen
Vriendelijkheid
Deskunidgheid

Fam vd Laak

Hier word je nog snel en goed geholpen met allerlei vragen omtrent de kleine lettertjes in verzekeringsland. Hier voel ik me echt thuis.

Snel in communicatie en advies

Choly op 't Hoog

Fijne, snelle service. Duidelijke informatie.

jan Voesenek

In de directe communicatie ben ik zeer correct behandeld en kreeg is steeds direct een antwoord op mijn vragen

Er werd direct actie ondernomen na het stellen van een vraag van mijn kant. Het antwoord werd snel aangeleverd op een vriendelijke en deskundige wijze.

Ik had problemen met het elektronisch meldingsformulier van de schade . Dit heeft me relatief veel tijd gekost. Bovendien kreeg ik na invulling een foutmelding waardoor verzending werd bemoeilijkt.... Ik had problemen met het elektronisch meldingsformulier van de schade . Dit heeft me relatief veel tijd gekost. Bovendien kreeg ik na invulling een foutmelding waardoor verzending werd bemoeilijkt. Het probleem werd overigens wel goed met behulp van het bedrijf opgelost.

René

persoonlijke aandacht

ps leuke feedback vragenlijst

niet dat ik weet

van de Ridder van Laarhoven

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf

altijd zeer klant gericht en hulpvaardig naar de klant

Ben erg tevreden over Vugts verzekeringen. Mijn grootouders waren al klant, mijn ouders en nu wijzelf.

siepman

Bedrijf met een gezicht, denken mee, heel positieve ervaring

de bereikbaarheid en zie mijn beoordelingen

Yvonne Vugts

Mijn ervaringen met Vugts verzekering zijn uitstekend, altijd behulpzaam en snelle afwikkeling

tevreden

Uitstekend, in alle opzichten

Het bedrijf onderscheidt zich op alle punten positief. Altijd bereikbaar, deskundig advies en accurate hulpverlening. En, ook niet onbelangrijk: men staat niet meteen met een nota te wapperen. Ik... Het bedrijf onderscheidt zich op alle punten positief. Altijd bereikbaar, deskundig advies en accurate hulpverlening. En, ook niet onbelangrijk: men staat niet meteen met een nota te wapperen. Ik kan ze altijd bellen voor een advies zonder dat daar een rekening tegenover staat. Dat heet service en klantenbinding.