H. Timmers

Zeer klantvriendelijk

Website is duidelijk en geeft exact weer wat er besteld wordt.

Anne

Zeer goed

Ze denken met je mee, ik werd gebeld met de vraag of ik wel het juiste had besteld en dit bleek inderdaad niet te kloppen. Het werd gelijk aangepast.
Verder een vriendelijke en persoonlijke...
Verder een vriendelijke en persoonlijke benadering bij het bezorgen.

Orsel

Snel en op afgesproken tijd geleverd

Charles van Rossum

Buitengewoon goed

erg flexibele opstelling

H.F. (Fred) Keulen

De bestelprocedure via de site, de feed-back op vragen mbt de bestelling èn vooral de aanvullende vragen die ik kreeg met begeleidende tekeningen, maken dat wij nu een paar héél mooie deuren hebben.... De bestelprocedure via de site, de feed-back op vragen mbt de bestelling èn vooral de aanvullende vragen die ik kreeg met begeleidende tekeningen, maken dat wij nu een paar héél mooie deuren hebben. Van te voren had ik een berichtje gekregen hoe laat de deuren geleverd werden (op de ruim van te voren afgesproken dag - die ik zelf had kunnen kiezen). Het afleveren ging soepel, met zorg voor de producten, door een uiterst vriendelijke chauffeur..

bestelprocedure, follow-up bij bestelling, keurige aflevering, SCHERPE PRIJS!

Gerrit

Goed bedrijf, goede informatie

Doet wat beloofd wordt, goede kwaliteit!!

P. Nicolaas

Zelfs service in de vakantie

Ze zijn gesloten en ik heb een foutje gemaakt in een bestelling. Mail gestuurd en alles is geregeld. Echt FIJNE service.

Judith Lastdrager

Goede service, snelle levering

Duidelijk en alles heel netjes