9.5/10

Robert Pronk

Super in een woord !! Cando Bradford en Cando Hyde besteld incl Industrial beslag Pakket

Zeer duidelijke website perfecte meet instructies

Jenny

Supermooie deuren en rails. Topbezorging door vriendelijke meneer op zelf in te delen moment/

Goede communicatie over leveringswensen.

paolo preda

Professional customer care. Items were delivered earlier than expected.

strong, nice color, as expected

Stefan van den Belt

Eenvoudig om de deur te bestellen en de deur werd vriendelijk en persoonlijk afgeleverd.

Duidelijke website en goede prijzen. Correcte inschatting van leverdatum.

Erwin van der Klooster / SZned

Voordeeldeuren heeft ons super snel een mooie taatsdeur geleverd van het merk Cando. Zij vragen een schappelijke prijs, bezorgen geheel volgens afspraak en de deur kwam zonder beschadigingen.

Bellen om afspraak te maken mbt afleveren.
Behhulpzaam
Nette chauffeur

N. De jong

Alles goed en duidelijk geregeld. Netjes afgeleverd op de aangegeven tijd.

Letitia Lambeck

Fijn contact met het bedrijf en medewerker van de levering. Deuren zijn in mooie en goede staat, duidelijk kwaliteit geleverd. Niet lang hoeven wachten op de bestelling, bestelling via internet... Fijn contact met het bedrijf en medewerker van de levering. Deuren zijn in mooie en goede staat, duidelijk kwaliteit geleverd. Niet lang hoeven wachten op de bestelling, bestelling via internet geplaatst en dit ging erg gemakkelijk.

Goed werkende, duidelijke site.

Annette Kokke-Kerstens

Een bedrijf met mensen die hart hebben voor de zaak, merkbaar aan de snelle reactie op een vraag, een snelle bevestiging van je order, een korte leveringstijd van onze deur en een duidelijke korte... Een bedrijf met mensen die hart hebben voor de zaak, merkbaar aan de snelle reactie op een vraag, een snelle bevestiging van je order, een korte leveringstijd van onze deur en een duidelijke korte marge in de bezorgtijd.
Bezorger die klantvriendelijkheid uitstraalt.
In 1 woord SUPERKLANTVRIENDELIJK!!!!!

snelle reactie op een email. Korte leveringstijd van onze deur.

Simone van Nieuwburg

In een woord: Super!!
Geen andere op of aanmerkingen

Bij vragen ontzettend snelle reactie via app, top!

frank pasqual

Wij hadden enkele vragen die telefonisch op een plezierige wijze zijn beantwoord.
De deuren zijn volgens afspraak snel geleverd. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed.

Afspraken worden nagekomen.