9.5/10

Edwin

Exact op tijd geleverd, goede communicatie vooraf. Levering voldoet aan de verwachting.

Goede communicatie over de levering.

Ilonka

Top

De prijs en enorme keuze en heel veel informatie is op de website te vinden.

W.R. Uhl

Kreeg goed inzicht over de deur mij gekozen deur. Om de deuren af te hangen werd mij de buurman timmerman Klaas aanbevolen. We hebben kennis gemaakt met Klaas, die direct bereidt was om de klus te... Kreeg goed inzicht over de deur mij gekozen deur. Om de deuren af te hangen werd mij de buurman timmerman Klaas aanbevolen. We hebben kennis gemaakt met Klaas, die direct bereidt was om de klus te doen. De deuren werden op de geplande leveringsdatum afgeleverd. Een dag later belde Klaas voor afspraak van het afhangen. Het afhangen heeft op een bijzonder plezierige manier plaatsgevonden en werd zeer kundig door Klaas uitgevoerd. Aanschaf, levering en afhangen tot volle tevredenheid.

Goede uitleg over fabricage en afwerking van de door mij gekozen deur van Svedex.
Levering op de geplande datum.
Vakkundig af gehangen.

J.A. de Groot

Mooi materiaal. Kwaliteits deur .
Bij telefonisch contact : goede informatie .

Goed contact over product en levering .

Jelle de Wit

Alles perfect afgehandeld de chauffeur was op de seconde nauwkeurig op tijd

Veel keuze

Rien Fieman

Alles conform afspraak geleverd
Ook zeer goede communicatie ivm levering
Chauffeur was wel wat chagrijnig. Kon geen enkel grapje hebben

Fam. Veldhoven

Zeer goede service, levering en kwaliteit deuren!

Toegankelijkheid!

Rene Brinkhuis

Service was boven verwachting voor een website die tegen een dergelijk scherpe prijs merkdeuren aanbied. De klantenservice nam op eigen initiatief contact op over een deur met afwijkende... Service was boven verwachting voor een website die tegen een dergelijk scherpe prijs merkdeuren aanbied. De klantenservice nam op eigen initiatief contact op over een deur met afwijkende maatvoering, enkel om te checken of dit echt de gewenste afmeting was. Heel erg netjes!

levering was veel sneller dan door het bestelprogramma aangegeven en in goed overleg vervroegd tot een moment dat voor voordeeldeuren en voor mij als klant goed uit kwam. Ik weet niet of de bezorgers in dienst zijn van voordeeldeuren, maar zij waren zeer netjes en zorgvuldig.

Een zeer fijne ervaring.

Riklus

Prima ervaring prettige mensen die je te wordt staan, levering uitstekend op de gewenste dag en goede informatie over de aflevering en tijd stip . Enkele dagen van te voren nog een telefoontje met... Prima ervaring prettige mensen die je te wordt staan, levering uitstekend op de gewenste dag en goede informatie over de aflevering en tijd stip . Enkele dagen van te voren nog een telefoontje met nogmaals de bevestiging van de levering.
Top bedrijf prima zaken doen tegen een prima prijs en veel service.

Afspraken en prijs stelling met een prima product.

Nienke Runge

Prima service, zowel telefonisch als aflevering. Behulpzaam, netjes, vlot.

Prima service, zowel telefonisch als aflevering. Behulpzaam, netjes, vlot.