Je wordt echt serieus genomen ze doet haar uiterstebest om tot een tevreden resultaat te komen!!

Gerry Koning

Heel tevreden over het aanmeten van de steunzolen. En de teenslippers die ik heb laten maken zijn erg mooi en ik kan er voortrefelijk op lopen.

Lies Talma

Ja, zij heel goed in haar werk, legt alles rustig en goed uit.
Zij is heel erg professioneel, met de cliënt bezig.

Irene van Noord

Hoewel ik tevreden ben over mijn steunzolen en denk daar wel baat bij te hebben vind ik dat er weinig sprake was van meedenken over mijn klacht met wel een conclusie dat het degeneratie van mijn... Hoewel ik tevreden ben over mijn steunzolen en denk daar wel baat bij te hebben vind ik dat er weinig sprake was van meedenken over mijn klacht met wel een conclusie dat het degeneratie van mijn voetpezen is...
Uiteindelijk vond ik zelf de shockwave therapeut die mij duidelijk meer geholpen heeft.

Vriendelijke en deskundige benadering en behandeling met een goed resultaat.

Indien er iemand in mijn omgeving is die steunzolen nodig zou hebben.

Marc

Gematigd enthousiast, Ik kan en ga echt niet zeggen dat het slecht is. (dat zou het harde werken van de mensen daar teniet doen) . Maar als je nieuwe zolen haalt, binnen 2 weken terug komt omdat ze... Gematigd enthousiast, Ik kan en ga echt niet zeggen dat het slecht is. (dat zou het harde werken van de mensen daar teniet doen) . Maar als je nieuwe zolen haalt, binnen 2 weken terug komt omdat ze nog niet helemaal goed zijn en dan daarvoor weer een rekening gepresenteerd krijgt... (Stel dat je nog 2 of 3 keer moet terugkomen)
De motivatie is dan,.. als u bij de aankoop meer had betaald hoefden we we nu niet een rekening sturen. Klinkt een beetje als een sigaar uit eigen doos. Als je normaal iets koopt heb je een garantieperiode. Maar hier is het dikke pech

Deskundigheid, veel ervaring, kijkt ook over de schutting heen naar andere specialismen

pieter lamein

Ik ben zo enthousiast over Roelle, omdat zij alles heel duidelijk uitlegt en mij behandeld.