Robert

Perfect

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

😊

Sanstra installatietechniek

Helemaal top genoeg op voorraad

Nico van Zuilen

Makkelijk bereikbaar, een aantal keren contact opgenomen ivm vragen die ik had. Uiteindelijk bestelling gedaan. Had o.a. beperkt aantal meter buis nodig ter verlenging van bestaande buis, was geen... Makkelijk bereikbaar, een aantal keren contact opgenomen ivm vragen die ik had. Uiteindelijk bestelling gedaan. Had o.a. beperkt aantal meter buis nodig ter verlenging van bestaande buis, was geen enkel probleem. Kortom fijn geholpen.

Elmer Slot

Echt fijn bedrijf om bij te kopen. Blij dat dit concept bestaat, doe het zelven was nog nooit zo gemakkelijk.

Fokko Kupers

Snelle levering, goede prijs

Gaston Tummers

Duidelijke communicatie, oplossingsgericht en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Hendrik Cijsouw

Goed en snel

Nelis

Slecht

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Beste, jammer dat we deze beoordeling ontvangen. Wij zouden u graag verder helpen, maar kunnen uw gegevens onder spookie13@hotmail.com niet traceren in ons systeem. Onze excuses hiervoor.
Mocht...
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd per mail bereiken via info@vloerverwarmingzelfleggen.nl

Martin Slinger

Goede en snelle levering