Goede service

goede producten

Miep Van Hees

Één dag later besyelling al binnen!

Zeer snelle
actie!

Patrice

Zie 'sterke punten'

Snelle bezorging, goede service, goede producten

Top bedrijf

Kwaliteit prijs verhouding

Peet

Zo als altijd goed geholpen en snelle verzending.

Goed en eerlijk advies. Groot assortiment. Goede producten.

Beatrice Mantel

Snelle levering, goed advies

snelle levering, goed advies

Sigrid de Jong

Ik vind het heel onhandig dat post nl geen briefje achterlaat als je niet thuis bent. Nu kreeg ik een mailtje dat het op het afhaalpunt lag en dat lees ik natuurlijk pas als dat punt al dicht is.... Ik vind het heel onhandig dat post nl geen briefje achterlaat als je niet thuis bent. Nu kreeg ik een mailtje dat het op het afhaalpunt lag en dat lees ik natuurlijk pas als dat punt al dicht is. Ik heb dan liever dat ze het in het hokje neer zetten.
Het wekkertje heb ik voor mijn moeder besteld, die is er blij mee.

De stralingsdetector is handig om mee te nemen. Handig dat je van laagfrequent magnetisch, elektrisch en hoogfrequent tegelijk een indicatie krijgt. Voor preciese metingen pak ik andere meters.

Goede producten

A. Jansen

De eigenaar is erg behulpzaam en tegemoetkomend in het serieus beantwoorden van vragen over de verschillende aspecten van zijn vakgebied.

Vlot en deskundig advies. Uitgebreide, professionele informatie. Een reikwijdte aan relevante producten in onderscheidene prijsklassen. Een monopoliepositie op het gebied van het opsporen en... Vlot en deskundig advies. Uitgebreide, professionele informatie. Een reikwijdte aan relevante producten in onderscheidene prijsklassen. Een monopoliepositie op het gebied van het opsporen en neutraliseren van schadelijke straling.

Jammer genoeg is het een beetje duur, maar fantastisch materiaal en effectief.

Snelheid, korrect en kwaliteit

Jan prince