VitaePro

roelie

Gebruik het nog maar net voel het al een beetje

J.M Nelemans

Tot nu toe geen enkel probleem, het product doet de pijn van de stickler verminderen.
Maar het is nog te kort va gebruik, om van heel goed resultaat te spreken.
We wachten nog maar een...
Maar het is nog te kort va gebruik, om van heel goed resultaat te spreken.
We wachten nog maar een maandje of 3 af.

Otto Kokol

Prima service, goede aanbieding

Jeannette De Groot

Duidelijke informatie. Alleen wordt er bij de dosering 1-2 gezegd. Maar voor 2 per dag zijn er te weinig capsules voor de periode. Dus graag aanbeveling hoe in te nemen bijv ene dag 1 volgende dag 2?

Manuela Vonsee

Goede ervaring met het product. Heb echt het idee dat het helpt en werkt bij mijn artrose klachten.

Sylvia ten Veen

Goede ervaring

Roel

Prima, komen afspraken na. Enige min punt is dat de (eerste?) levering heel lang duurde. Je verkeert bijna in de veronderstelling of de aanmelding wel goed verlopen is.

Marianne van Dijk

Het telefonische contact met de klantenservice was uitermate correct en prettig en mijn vragen zijn prima beantwoord. De verpakking van de voedingssupplementen is gebruikersvriendelijk en zeer... Het telefonische contact met de klantenservice was uitermate correct en prettig en mijn vragen zijn prima beantwoord. De verpakking van de voedingssupplementen is gebruikersvriendelijk en zeer hygiënisch. Ik verwacht veel van het gebruik van VitaePro!

MW.#EHD Manuhutu

Ik ben duizelig geworden en pijn in mijn buik na gebruik van VitaePro
bij ndeze wil ik het bestellen van ViaePro stoppen