Kwaliteit van de vis

C.J Brouwers

Kwaliteit van het geleverde produkt was zeer goed. ook de afhandeling ging vlot en soepel.

Direct contact met de leverancier

Als er produkten niet op voorraad zijn dit aangeven op de website zodat dit achteraf niet gecorrigeerd hoeft te worden.

N.H. Blaauw

Kort lijntje, goed advies, superaardige verkoper en vooral perfecte mosselen.

Het sterkste punt vind ik dat je een goed advies krijgt.

Misschien een ice pack bij de bestelling.

Erik Teunisse

Duidelijk

Ondanks vergissing in de levertijd , super opgelost

Marc van gaever

Prima service klein probleem was meteen opgelost levering tijdstip steeds bijgewerkt kwaliteit bestelling en levering van van een zeer hoog niveau

Zeer vriendelijk om oplossing te bieden

Sandrien Boogaard

Heerlijke mosselen

Als Zeeuwse heb ik veel mosselen gegeten de afgelopen 40 jaar maar werkelijk nog nooit zo lekker als deze. Er ging wat mis met de bezorging maar dat is direct heel goed opgelost. Top kwaliteit op... Als Zeeuwse heb ik veel mosselen gegeten de afgelopen 40 jaar maar werkelijk nog nooit zo lekker als deze. Er ging wat mis met de bezorging maar dat is direct heel goed opgelost. Top kwaliteit op alle facetten dus!

Nvt

Jos de Putter

Uitstekend

snelle dienstverlening, goede verpakking

geen minimum orderbedrag

RIEKS SMIT

Heel behulpzaam en vriendelijk

alles perfect

ik zou geen punten weten

Jolanda Kanis

Hele goede ervaringen, als je belt krijg je ook goed advies, netjes, eerlijk en goede service.

Ik werd een paar keer gebeld na een bestelling geplaatst te hebben
Ik werd een paar keer gebeld na een bestelling geplaatst te hebben
Voor heel goed advies van bijvoorbeeld paling om te bakken en kreeg toen 1 hele dikke grote, was natuurlijk een geweldige verrassing.
En oesters of mosselen welke heerlijk zijn, de tip opgevolgd en was inderdaad heel erg goed.

Geen ijspack vergeten bij de bestelde vis te doen vooral bij 32 graden, de vis voelde lauw

Nadya Pruiksma

Ik ben erg tevreden.

Ruim keuzes

Ik heb geen email gekregen met bestelling bevestiging. Maar voor de rest alles prima gegaan!

Bert de Naayer (BE)

Makkelijk en perfect geleverd