Je aankoop wordt beschermd

Ann corthout

Doppler gekocht. Was bij eerste gebruik al stuk. Moet je dan op eigen kosten terugsturen en kon niet direct een nieuwe krijgen omdat ze niet op voorraad zouden zijn (ondanks dat website aangeeft van...

Reactie Viper Medical:

Beste mevrouw Corthout,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een defect product heeft ontvangen en dat u niet tevreden bent over de afhandeling.

Helaas kunnen wij op basis van uw e-mail adres geen bestelling vinden voor een defecte doppler. Wel kunnen wij een bestelling vinden voor een baby hangweegschaal. U heeft inderdaad contact gehad met een collega van ons m.b.t. het retourneren van deze hangweegschaal. Deze hebben wij tot op heden nog niet ontvangen. Zou u persoonlijk contact met ons willen opnemen zodat wij de retourprocedure met u door kunnen nemen?

Wij hopen snel wat van u te horen. U kunt contact met ons opnemen via de e-mail info@vipermedical.nl of te bellen met 050 549 10 81.

Gerhard

Zeer goed,snelle verzending

Snel en correct

Maggie Dauwen

Prima geïnformeerd over het product dat ik wou kopen

Snelle levering, nooit wat fout gegaan. Dus ben heel tevreden.

Anoniem5

Snelke seervice, correcte en vlotte afhandeling via bevestigings- en betalingsmail

Saturatiemeter gekocht; 's maandags besteld, volgende dag geleverd.
Wat wil je nog meer ?

Hennie Roosen

2 producten besteld en betaald vervolgens een E mail dat er iets niet bij is . Wat dat wist ik tot er 1 besteld product binnen kwam via de post. En wanneer het laatste product binnenkomt ik weet het...

Reactie Viper Medical:

Geachte heer/mevrouw Roosen,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het bestelproces niet naar uw tevredenheid is verlopen.

Het klopt inderdaad dat u 2 producten heeft besteld waarvan 1 niet op voorraad was. Levertijden van onze producten staan altijd weergegeven naast het product, boven de bestelknop. Vandaar dat u 1 product al heeft ontvangen en de andere nog niet. Op 16 februari heeft een collega u een mail gestuurd met daarin een statusupdate betreffend het tweede deel van uw bestelling. Wellicht is deze mail aan uw aandacht ontsnapt: deze mail heb ik u zojuist nogmaals doorgestuurd. Ik hoop dat dit e.e.a. verduidelijkt voor u.

Wij hopen u toch spoedig weer te mogen zien op onze webshop. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet contact op te nemen via info@vipermedical.nl of bel met 050 549 1081.