Tm.klaver

Prima snelle en correcte levering

Coerts

Snelle service

Jennifer

Top, super snelle en goede service

Eric D

Zeer snelle levering.

Kees

Waarschijnlijk buiten de schuld van Viper Medical is de bezorging via PostNL mis gegaan. Zonder bericht van PostNL is het pakket afgegeven bij een afhaalpunt. Waardeloze actie PostNL!

Reactie Viper Medical:

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw beoordeling en het delen van hetgeen waar u minder tevreden over bent. Wij kunnen goed begrijpen dat zonder communicatie van de bezorgdienst, u niet snel kan weten wat er met de zending aan de hand is of waar deze zich bevindt.
Pakketjes worden standaard naar een afhaalpunt gebracht wanneer een zending niet kan plaatsvinden. Waar PostNL eerder een briefje achterlaat dat de bezorging mislukt is, is dit sinds deze maand veranderd. In verband met verduurzaming en milieu laat PostNL geen briefje meer achter in de bus sinds juli.
Ondanks wij hier zelf geen invloed op hebben, kunnen wij u wellicht wel een tip geven, mocht u in de toekomst weer wat via PostNL ontvangen. U kunt bijvoorbeeld met de PostNL app precies zien wat onderweg is naar uw huisadres en wat bij elk pakketje de status is. Zo wordt u tijdig geïnformeerd over de levering van uw bestelling.
Wij zijn in ieder geval blij dat uw pakketje terecht is en hopen dat u tevreden bent met uw bestelling!