R Huiskes

Mooie boom en vrij snel geleverd

snelle levering

We kregen de mail wanneer de boom precies geleverd werd nadat de boom geleverd was. De boom is aan de straat gezet zonder dat wij dat wisten. Wij waren gewoon thuis. Dat had netter gekund.

Patrick Van der Hoeven

Volgens schema afgeleverd en ook geleverd qua grote wat gevraagd is

Kwaliteit en afspraak is afsprak

nvt

Nancy

Mooie kwaliteit bomen geleverd

Vriendelijke en behulpzame bezorger

Astrid Hendriks

In één woord top!!!

Goede omschrijving, leuke prijs, snelle levering

Dhr thimister

Makkelijk bestellen
Mooie foto's

Geen idee

Eerder zeggen wanneer het geleverd word. Zodat je iets kunt regelen. Wij hadden een medische afspraak. We boften dat hij aan begin vd tijdmelding kwam. Toen we zeiden dat als hij later was... Eerder zeggen wanneer het geleverd word. Zodat je iets kunt regelen. Wij hadden een medische afspraak. We boften dat hij aan begin vd tijdmelding kwam. Toen we zeiden dat als hij later was gekomen, we niet thuis zouden zijn geweest. Hij zou het dan gewoon( 2 leibomen ) in voortuin gelegd hebben. Mag je hopen dat men er van af blijft. Ik had nog geprobeerd voor andere dag, dan moest je op link klikken.. geen enkele reactie

HoveNierop

2x bedanken

Mooi product op de site, in praktijk valt t tegen

Bezorging op locatie ging niet van harte en norse chauffeur met weinig empathie

Marian

Makkelijk bestellen

Overzichtelijke website

Communicatie na bestelling liet op zich wachten. Het enige dat ik kreeg na de bestelling was een bevestiging dat het geld was overgemaakt. Daarna heb ik bijna 2 weken gewacht tot er een bericht van... Communicatie na bestelling liet op zich wachten. Het enige dat ik kreeg na de bestelling was een bevestiging dat het geld was overgemaakt. Daarna heb ik bijna 2 weken gewacht tot er een bericht van levering kwam. Toen zelf maar contact gezocht. Dat werd snel beantwoord en kort daarna werden de bomen geleverd. Ze zagen er gehavend uit en de blaadjes leken niet gezond. Maar geplant en veel water gegeven. Nu komen ze uit en lijken aan te slaan. Eind goed al goed.

Johan Van Der Meer

Fijn bedrijf om je spullen te halen

Ze bezorgen zonder daar heel veel voor te rekenen. Duidelijke foto’s van wat je krijgt.

De datum dat ze komen leveren mag iets eerder gecommuniceerd worden.

pim verwijst

Mooie bomen voor een goede prijs. Veel keuze ook qua hoogte en bomen.

Veel keuze en goede prijs

Er was wat onduidelijkheid over leveringsmoment, redelijk kort van de voren werd gemeld wanneer werd geleverd en thuis zijn is daarom lastig te plannen.

J Meeuwisse

Goed. Vinkbomen komt haar afspraken na.

Vinkbomen komt haar afspraken na.

Geen tot nu toe