Vindict

Sabina

Uitstekend, snelle service en goed benaderbaar

Vaker aanbiedingen sturen

Hartman

Het is goed zo het is!

Ellen Kochen

Uitstekende service, goede website met accurate beoordelingen. Prima wijnen voor elke beurs.

Vooral zo doorgaan!!!

Hans

Uitstekend

Nee

Jeroen

Anja Holleman

Wijn bestellen bij Vindict is altijd naar tevredenheid

Bedankt voor de mooie beoordeling! Cheers, Vindict

Natas

Uitstekend! Goede keus, duidelijke beschrijving.

geen idee

Anthony Fitzpatrick

Vanaf het moment van het eerste contact ...tot en met de aflevering ging alles soepel, georganiseerd, en vlot en de prijs was goed. Daardoor ben ik heel erg tevreden....ook met de Bandol rood wijn... Vanaf het moment van het eerste contact ...tot en met de aflevering ging alles soepel, georganiseerd, en vlot en de prijs was goed. Daardoor ben ik heel erg tevreden....ook met de Bandol rood wijn die ik persoonlijk ken omdat ik 9 jaar in Provence heb gewoond....keep up the good work Vindict !!!...ik zal zeker nog een keer bestellen.

Geen....

Dank voor de mooie beoordeling! Cheers, Vindict

Paula Janssen

Mooi wijnassortiment, ook in de prijsklasse tot €10 spannende en heerlijke wijnen.

De ene keer wordt de wijn door de eigen koerier gebracht (goed gecommuniceerd en stipt), de andere keer door Post NL. Dat laatste is niet handig, want voor Post NL moest ik twee keer thuisblijven,... De ene keer wordt de wijn door de eigen koerier gebracht (goed gecommuniceerd en stipt), de andere keer door Post NL. Dat laatste is niet handig, want voor Post NL moest ik twee keer thuisblijven, omdat de pakketbezorger mijn zending in tweeën had gedeeld. Als ik dat vooraf had geweten, was ik het zelf komen ophalen op de Veemarkt.

Reactie Vindict:

Dank voor de mooie beoordeling! Wat betreft de bezorging, we kunnen helaas niet alles zelf bezorgen. Maar het is inderdaad vervelend als de zending pas in 2 keer compleet is. We gaan ermee aan de... Dank voor de mooie beoordeling! Wat betreft de bezorging, we kunnen helaas niet alles zelf bezorgen. Maar het is inderdaad vervelend als de zending pas in 2 keer compleet is. We gaan ermee aan de slag! Cheers, Vindict

Tax Sense

Klanvriendelijk, behulpzaam en een bijzonder assortiment.

De laatste tijd grijp ik steeds vaker mis als ik mijn favorieten wil bestellen deze vallen helaas buiten de collectie.

Reactie Vindict:

Dank voor de beoordeling en de tip. We kunnen altijd een wijn die niet op voorraad is, maar wel in het assortiment zit bestellen. Dit geldt ook voor de winkel, alleen soms is er dan wel een wat... Dank voor de beoordeling en de tip. We kunnen altijd een wijn die niet op voorraad is, maar wel in het assortiment zit bestellen. Dit geldt ook voor de winkel, alleen soms is er dan wel een wat langere levertijd. Groet, Vindict