8.2/10
8.2/10

alles ok

Zeer slecht. Veel tijd aanbesteed om ervoor te zorgen datbrstelling tijdig afgeleverd zou worden zoals ook staat vermeld op website en dat is alsnog niet gelukt. Geen sorry of eat dan ook hekregen... Zeer slecht. Veel tijd aanbesteed om ervoor te zorgen datbrstelling tijdig afgeleverd zou worden zoals ook staat vermeld op website en dat is alsnog niet gelukt. Geen sorry of eat dan ook hekregen absoluut blamage.

Chat werd snel beantwoord. Geen after service. Heb pakket wat in 2 dagen ipv 1 dagafgeleverd zou moeten worden! Ik heb zelfs bestelling aangepast met niet te grote artikelen en heb contact... Chat werd snel beantwoord. Geen after service. Heb pakket wat in 2 dagen ipv 1 dagafgeleverd zou moeten worden! Ik heb zelfs bestelling aangepast met niet te grote artikelen en heb contact opgenomen om ervoor te zorgen dat het on de gaten gehouden kon worden en in het gesprek met de winkel heb ik het ordernummer doorgegeven. Ik vind dit vreselijk klant onvriendelijk. Niet doen wat je adverteerd. Zelfs niet als je je bestelling aanpast en speciaal d

Zie hierboven.
Geen afterservice
Geen assistentie om klantbestelling te begeleiden tot aflevering
Geen informatie voor track en trace op DHL.
Absoluut slecht.

1 keer een bestelling gedaan, zeker voor herhaling vatbaar! Genoeg leuke inspiratie opgedaan :)

de snelheid van de levering

Goed.

Snelheid.

Nee.

Bestelling van 25 matrozen mutsen gedaan. De goedkoopste in aanbod en snel geleverd

Zeer snelle levering

Nee

SPEELGOEDSJOP

Supersnelle afhandeling van de bestelling met uitstekende informatie over de orderstatus

Een van de 4 artikelen die ik besteld heb, was niet goed beschreven. Dit heeft voor verwarring en teleurstelling gezorgd :o(
De klantenservice heeft wel meteen op mijn klacht gereageerd maar...
De klantenservice heeft wel meteen op mijn klacht gereageerd maar de reactie was niet zeer vriendelijk en niet tevredenstellend :o((
Daarom maar 3 punten

Bestellen is eenvoudig, maar levering was dramatisch zonder info van uw zijde

Websitegemak

Controle op levering door DHL. Pakje was daar zoek. Van uw zijde NIETS over vernomen.

Prima.

n.v.t.

n.v.t.

Prettig en efficiënt verlopen.