peter geerlings

Goed bedrijf met een snelle levering

Bep De koning

Goed en supersnel

Andere dag in huis

Niet nodig

Monique Spijkers

Op zoek naar een nieuwe accu voor mijn laptop bij ViaDennis terecht gekomen. Duidelijke website, makkelijk te bestellen, snelle levering, goede en duidelijke uitleg hoe accu te vervangen via mail... Op zoek naar een nieuwe accu voor mijn laptop bij ViaDennis terecht gekomen. Duidelijke website, makkelijk te bestellen, snelle levering, goede en duidelijke uitleg hoe accu te vervangen via mail ontvangen.

duidelijke website, snelle levering, goede informatie

Ga zo door!

Adnan J

Snelle verzending en goed product

De snelheid van het verzenden

Niet waar ik aan kan denken

Freek Lammers

De hoeveelheid computer modellen is enorm. Hulp wordt al nel geboden terwijl je nog aan het zoeken bent. Heb van een 15 en een 17 inch HP accu's besteld. Ben hierover zeer tevreden

Je wordt indien nodig zeer snel en netjes geholpen.

De hoeveelheid modeltypes is enorm terwijl ik vermoed dat de meeste soorten de zelfde accu hebben. Soms lastig zoeken.
Misschien mogelijk met een kleurtje aangeven welke modellen...
Misschien mogelijk met een kleurtje aangeven welke modellen overeenkomstige accu's hebben.

Husam Miaari

I thank you with all my heart for this high-performance service. I was hesitant in my conviction about the keyboard from your company Viadennis, but after installation I am completely satisfied... I thank you with all my heart for this high-performance service. I was hesitant in my conviction about the keyboard from your company Viadennis, but after installation I am completely satisfied because the specifications are completely identical. I advise every hesitant customer to proceed with his order if he has the correct code.

I advise every hesitant customer to proceed with his order if he has the correct code for his part.

Erwin Lampe

Super snelle levering van het juiste product.

Snelheid

M Pijnappels

snelle bezorging

René den Ouden

goed service

Angelo De Nijs

Wist niet welke lader ik nodig had maar na een paar vragen en een foto de andere dag de juiste oplader in huis!!

Snelle reactie en snel verzonden

Ga vooral zo door