Viamundi

Werd u voldoende geinformeerd over het programma?
Wat vond u van de begeleiding, was de begeleider vriendelijk en voldoende informatief?
Was de afhandeling na uw reis/uitstap?
Hoe was de chauffeur, was de chauffeur vriendelijk en behulpzaam?
Hoe verliep de voorbereiding van uw reis/uitstap?

Ingro

Zeer Goed

Reactie Viamundi:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, wij werken graag terug nieuwe reizen uit voor jullie in de toekomst! Met vriendelijke groeten, Nadine

Bjorn

Helaas is de reis naar het wk darts geannuleerd wegens Corona.

Hello Bjorn,
Bedankt voor de mooie & positieve review. We herstarten 2022 met een positieve mindset en kijken alvast uit naar de PDC-kalender.
We houden je zeker op de hoogte...
Hello Bjorn,
We houden je zeker op de hoogte betreffende onze toekomstige (darts)reizen.

Dieter Porton

Ongelofelijk goed!

Hello Dieter,
Bedankt voor de mooie & positieve review. We houden je zeker op de hoogte betreffende onze toekomstige (darts)reizen.

Ollevier frederick

De reis werd jammer genoeg geannuleerd wegens corona maatregelen. Maar was aangenaam verrast door de extra compensatie die we ontvangen hebben. Wat eigenlijk niet hoefde, want ons geld werd... De reis werd jammer genoeg geannuleerd wegens corona maatregelen. Maar was aangenaam verrast door de extra compensatie die we ontvangen hebben. Wat eigenlijk niet hoefde, want ons geld werd terugbetaald.

Hello Frederick,
Bedankt voor de mooie & positieve review. Ons principe is: Belofte maakt schuld. Vandaar de kleine attentie.
We houden je zeker op de hoogte betreffende onze...
Hello Frederick,
We houden je zeker op de hoogte betreffende onze toekomstige (darts)reizen.

van houdt

Positief