Versluis

Hoe ervaart u onze 'betrokkenheid', bijvoorbeeld door onze snelheid van reageren, het dragen van verantwoordelijkheden en empathie?
Wat vindt u van onze pragmatische werkwijze. Door slim en no-nonsens te werk te gaan bereiken wij een optimum tussen prijs en kwaliteit en voorkomen we verspilling.
Wat vindt u van onze 'kwaliteit'? U kunt dan denken aan onze vakkennis, de aansturing van het team en het oplossen van problemen.
Hoe waardeert u het 'plezier' waarmee wij met u hebben samengewerkt.
Hoe typeert u onze 'betrouwbaarheid', bijvoorbeeld in het nakomen van afspraken en onze projectadministratie.

Herbert Vissers College

Prettige samenwerking, goed oeverleg

Rob groen

Zeer goed en snelle reactie op alles

VvE Bispinckpark

Contact tot nu toe, gesprekken en mail, was zeer prettig en geeft alle vertrouwen in de toekomst. Onze samenwerking is nog erg pril waardoor we eigenlijk nog niet veel kunnen zeggen over vakkennis... Contact tot nu toe, gesprekken en mail, was zeer prettig en geeft alle vertrouwen in de toekomst. Onze samenwerking is nog erg pril waardoor we eigenlijk nog niet veel kunnen zeggen over vakkennis en werkwijze. Vandaar de voorzichtige score voor de laatste 2 vragen. Hopelijk komen jullie over een tijdje nog eens terug met een vragenlijst!

L.Spruit VvE Leidsche Schouw

Het is wennen, maar het zal wel gaan lukken.

De Springplank

De Versluisgroep maakt niet twee keer achter elkaar dezelfde fout.

Y.Heijnis vve schuitengat

Uitstekende heldere samenwerking

bispinckpark(bloemendaal)b van neerijnen

Zoals wij hoopten

teylingen college Peter de Bes

Vakmensen die weten waar ze over praten!!!!

r schootemeijer coem hagedoorn bouw

Fijne samenwerking gehad bij diverse projecten. Adequaat en goed in omgang met bewoners.