8.2/10

NIETS

ALLES

Reactie VerpakkingenXL:

Goedemiddag,
Vervelend dat u ons als onprofessioneel heeft ervaren.
Goedemiddag,
Vervelend dat u ons als onprofessioneel heeft ervaren.
Zo te zien had uw bestelling vertraging opgelopen bij de vervoerder i.v.m. de feestdagen en hebben wij hierover ook contact gehad. Wij hebben u zo goed mogelijk proberen te helpen om tot een goede oplossing te komen, helaas was er een fout gemaakt bij de vervoerder. Excuses voor het ongemak.
Groet, Shaunie

Gilbert en Marie-Claire Debrauwer debrauwer

Zeer tevreden omtrent de ontvangen zending

voordelig tarief

Gijs Kapteijns

De producten zullen best goed zijn maar de bezorging door GLS is waardeloos. Weer niets ontvangen! GLS zegt adres onjuist. Op een of andere duistere wijze staat er Irenestraat 40 i.p.v. 41... De producten zullen best goed zijn maar de bezorging door GLS is waardeloos. Weer niets ontvangen! GLS zegt adres onjuist. Op een of andere duistere wijze staat er Irenestraat 40 i.p.v. 41 Inderdaad 40 bestaat niet want Irenestraat heeft alleen oneven nummers. Op de factuur etc. staat wel Irenestraat 41 Sint-Oedenrode. 5491KC41. De bezorger zal wel weer hebben zitten slapen want in de irenestr. zit een stukje woonerf tussen en waarschijnlijk heeft hij gewoon de weg gevolgd en dan rij je mauritsstraat in maar daar wonen wij niet. Dit is niet de eerste keer dat er wat mis gaat bij GLS. Met POSTnl nooit problemen. Ref.nr.PAK 72234 TEL. 06 21807719

Snelheid met afhandelen bestelling.

NIETS MEER VERZENDEN MET GLS!!!!

Ronald Schenk

Duidelijkheid

Bezorgtijd niet aangegeven

Martin Bego

Levering van product(en) zoals op website aangegeven.

Levering.

Geen.

LanaBandana Dogwear

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

epeet

De dozen zijn veel kleiner dan ik dacht, zeker niet hetzelfde als van verhuisfirma die dozen zijn zeker 4-5 cm breeder én hoger én dieper. teleurgesteld want nou kan ik m'n grote spullen nóg niet... De dozen zijn veel kleiner dan ik dacht, zeker niet hetzelfde als van verhuisfirma die dozen zijn zeker 4-5 cm breeder én hoger én dieper. teleurgesteld want nou kan ik m'n grote spullen nóg niet inpakken en mot ik weer naar verhuisfirma rijden

bestellin is gemakkelijk

de dozen zijn NIET het officiële verhuisdoosformaat dat klopt van niet die zijn 52x38x35!

Kristof Verlinden

Commitment of next day shipping was not kept. Even though items in stock were ordered.

Mail met excuses en uitleg over delay.

Delivery company GLS delivered on the wrong address, same street name but different village.

Chabot on website did not help with delayed shipment explanation.

Wouter Geerdink

Komen afspraken niet na zonder vooraf duidelijk te zijn. Producten waren op voorraad en daarom hier besteld. Achteraf bleken de producten niet leverbaar is wordt eenzijdig de levertijd aangepast met... Komen afspraken niet na zonder vooraf duidelijk te zijn. Producten waren op voorraad en daarom hier besteld. Achteraf bleken de producten niet leverbaar is wordt eenzijdig de levertijd aangepast met een extra 14 dagen.

Ntb

Manage expectations bij plaatsen order

NVT

Prijs