Madeleine Bender

Goec

Ed Lauwerens

Niet alleen goede producten tegen een goede prijs, maar ook goede service en advies. Een aanrader.

Henrie De Jong

Privé

Peter Wijburg

Doen wat ze beloven! Eerst wat twijfels omdat blikken verf verzenden via post niet mijn eerste keuze was... Maar inmiddels zijn we een paar orders verder en het gaat altijd goed. Het is allemaal erg... Doen wat ze beloven! Eerst wat twijfels omdat blikken verf verzenden via post niet mijn eerste keuze was... Maar inmiddels zijn we een paar orders verder en het gaat altijd goed. Het is allemaal erg goed verpakt en komt keurig (en ook nog optijd) aan.

p van Rijn

Goede service, snelle levering, Prima bedrijf

Kees Broeders

Zeer goed snelle levering netjes ingepakt

Gerben

Ik ben 1 keer in de winkel geweest en heb 1 keer online besteld. Beide ervaringen waren zeer positief. Bij de online bestelling bleek een oroduct niet op voorraad, hier werd ik netjes over gebeld en... Ik ben 1 keer in de winkel geweest en heb 1 keer online besteld. Beide ervaringen waren zeer positief. Bij de online bestelling bleek een oroduct niet op voorraad, hier werd ik netjes over gebeld en dit is ook goed opgelost.

Janny Snel

Aanwezigheid van materialen

Nelis

Wilde bepaalde kleur sikkens verf in een spuitbuis, dit kon, moest wel minimaal ½ liter afnemen. Heb een liter genomen omdat ik dit gebruik voor de kozijnen.

Willem Lucas

GEEN KLACHTEN