Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Dhr. Minneboo

Zowel de gevraagde primer als de lak waren niet voorradig. Hiervoor in de plaats prima andere verf gekregen. Alleen jammer dat ik nu ipv 750 ml nu slechts 375 ml primer kreeg om uiteindelijk op... Zowel de gevraagde primer als de lak waren niet voorradig. Hiervoor in de plaats prima andere verf gekregen. Alleen jammer dat ik nu ipv 750 ml nu slechts 375 ml primer kreeg om uiteindelijk op ongeveer hetzelfde totaalbedrag uit te komen. Moet dus nu wel weer extra primer kopen! Dat was me niet meegedeeld! MvG Anton Minneboo

Prima verf

Alles vertellen, ook dat ik dus een andere hoeveelheid uiteindelijk kreeg!

Dhr. David Doolaard

Duur product maar zeer goed. Snelle levering

Sneller dan snelle levering top

Dhr. David Rombouts

Normaal

Niks speciaal online webwinkel zoals zoveel

Je zou verwachten als je over de 200 euro aan verf koopt dat je toch een roerstokje er bij krijgt.

Reactie Verfcompleet.nl:

Bedankt voor uw feedback. Wij voegen standaard roerhoutjes toe aan elke bestelling. Uiteraard kan het een keer vergeten worden. Neem contact op met onze klantenservice via... Bedankt voor uw feedback. Wij voegen standaard roerhoutjes toe aan elke bestelling. Uiteraard kan het een keer vergeten worden. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@verfcompleet.nl en wij sturen alsnog een aantal roerstokjes toe.

Dhr. Linschoten

Fijn geholpen

Leuke winkel

Houden zo

de Wilt

Makkelijk te bestellen.

Werden gebeld dat verf niet direct in de gewenste hoeveelheid leverbaar was en konden kiezen voor andere verpakkingshoeveelheden of latere levering. Heel netjes.

nvt

Dhr. Jacob Caro

goed hanteerbare site

Het was niet meteen duidelijk of verzenden gratis was.

Dhr. R.H Nowak

Strale

Snel geholpen.

Producten van goede kwaliteit.

Wat prijzig

Dhr. Marko de Kogel

Fijn bedrijf waar ik al enkele jaren met regelmaat verf koop.

Snelle service en met heeft absoluut verstand van zaken.

Kan ik niet direct benoemen.

Dhr. Emi

Erg prettig en snelle levering

Snel

Ja