Wim Rutten

Ik ben erg tevreden over de levering maar vooral over hhet glas en de profielen.makkelijk te plaatsen en het resultaat mag er zijn we zijn er blij mee

Van Tongeren

Goed tekst en uitleg

Arjan

Ondanks dat we een aangepaste maat glaswanden nodig waren, verliep het contact en de offerte prima. De levering gaf ook geen problemen en we hebben de glaswanden zelf geplaatst. We zijn super... Ondanks dat we een aangepaste maat glaswanden nodig waren, verliep het contact en de offerte prima. De levering gaf ook geen problemen en we hebben de glaswanden zelf geplaatst. We zijn super tevreden met het resultaat.

A. Oosterveld

Netjes geleverd, nemen rustig de tijd om even uitleg te geven.
Duurde wel wat lang voor dat er geleverd werd.
Maar de service is goed.

AGM Vollebregt

Supergoed bedrijf, snelle levering, super klantvriendelijk en behulpzaam

A. Aarnoutse

Prima bedrijf, heldere uitleg door Bernhard bij aankoop. Werknemers ook vriendelijk en ruimen de zaak netjes op.

Herman Koster

Veranda Glaswand werkt zeer netjes. Ze hebben bij ons de veranda dicht gemaakt met een railsysteem en grazen schuifdeuren. Het geheel ziet er zeer mooi en sjiek uit. Een aanwinst voor het huis en... Veranda Glaswand werkt zeer netjes. Ze hebben bij ons de veranda dicht gemaakt met een railsysteem en grazen schuifdeuren. Het geheel ziet er zeer mooi en sjiek uit. Een aanwinst voor het huis en het gebruik er van.

Anton & Danielle Dolman

Bernard heel erg bedankt voor het hele mooie resultaat van het plaatsen van de 12 schuifdeuren in onze veranda het zie er top uit wij zijn er heel erg blij mee
heel erg bedankt voor hele...
heel erg bedankt voor hele goeie service en vakmanschap en natuurlijk met het meedenken nogmaals heel erg bedankt
we zullen zeker aanraden

Familie Tillema te Eelde

Zeer vakkundig en nauwgezet werk is er vanmorgen bij ons afgeleverd. Een glazen schuifwand van 6 deuren in onze bestaande veranda. Rustig, gestaag en werk van uitstekende kwaliteit en vriendelijke... Zeer vakkundig en nauwgezet werk is er vanmorgen bij ons afgeleverd. Een glazen schuifwand van 6 deuren in onze bestaande veranda. Rustig, gestaag en werk van uitstekende kwaliteit en vriendelijke mensen. Zij leggen veel uit zodat er weinig vragen overblijven. Een zeer gedegen kwaliteit voor een geweldige prijs. Kortom....een betrouwbaar bedrijf dat zichtbare energie steekt in het afleveren van een goed product.