8.2/10
8.2/10

Hendrikx Transport 24/7 Service

Prettig

Klik HR-diensten

Heb diverse malen pennen, mappen en aanverwante artikelen gekocht en laten bedrukken.

Showorkest Harmonie Fortissimo

Voor de Ouverture in Venlo hebben uitdeel handen besteld met logo en tekst. Deze zagen er erg goed uit. Levering (zelf afgehaald) was prima. Doos stond klaar. Super service.

Wij hebben positieve ervaringen met het bedrijf

PCBO Meppel

Goede service

WIN advies, inkoop en organisatie

Groeien in Organisaties

Telefonische bestellingen gedaan

Hoewel op de website stond dat het product bedrukt kon worden, bleek dit niet het geval. Door de krappe tijd hebben we het product onbedrukt moeten afnemen, maar wel de originele prijs er voor... Hoewel op de website stond dat het product bedrukt kon worden, bleek dit niet het geval. Door de krappe tijd hebben we het product onbedrukt moeten afnemen, maar wel de originele prijs er voor betaald. Ik neem aan dat een bedrijf weet of iets geleverd kan worden, voordat het online geplaatst wordt. Ook kregen we veel meer van het product geleverd dan was afgesproken, en werd er ook meer gefactureerd. Toen ik dit wilde oplossen, was de sales representative slecht bereikbaar. Toen ik hem uiteindelijk sprak, is het wel snel en goed opgelost. Al met al, een onprettige ervaring.

Reactie Van Heijster:

Door een fout aan onze kant is het artikel op de site gezet voordat de druktechniek bepaald was. Hierdoor kon het artikel tijdelijk niet bedrukt worden besteld. Onze excuses voor het ongemak.... Door een fout aan onze kant is het artikel op de site gezet voordat de druktechniek bepaald was. Hierdoor kon het artikel tijdelijk niet bedrukt worden besteld. Onze excuses voor het ongemak. Inmiddels is het artikel ook bedrukt te bestellen.
Namens Van Heijster Relatiegeschenken,
Jori