FVG Motorcycles

Spijtig de ze me niet wilden helpen om de BTW te recuperen. Nadat ik een fout had gemaakt in mijn gegevens in te voeren.

Onmiddelijk reactie aan telefooon

Btw recuperatie

J. Lundahl

Al enkele jaren ben ik klant van Vanderbend en er zeer tevreden over. De bestellingen worden correct en erg snel afgehandeld.

De snelheid van uitleveren.

Weet ik niet

Henriette

Goede en Snelle service

Goede service

Ik heb geen verbeterpunten of tips

osteopathie-ilbrink.nl

Duidelijke beschrijving van aanbod en snelle correcte levering

snelle levering. ondanks gekte en drukte momenteel had ik minn bestelling in 3 dagen in huis.

Jurgen Binnemans

kwaliteitsvolle producten

soms nogal prijzig

Tot nu toe goed. Via Google hierop terecht gekomen, i.v.m. droge, gevoelige handen/huid, zeker nu in tijden van vaker handen wassen. Door waterpokken pas op oudere leeftijd gehad, heeft huid een... Tot nu toe goed. Via Google hierop terecht gekomen, i.v.m. droge, gevoelige handen/huid, zeker nu in tijden van vaker handen wassen. Door waterpokken pas op oudere leeftijd gehad, heeft huid een optater gehad, en is gevoeliger, vatbaarder voor jeuk dan vroeger. Enige minpunt is dat de vloeibare zeep niet echt lekker ruikt..natuurlijk zit er geen parfum in, maar toch. Tevens zouden goedkopere doucheprodukten (want AT-producten zijn vrij duur) welkom zijn! Ben momenteel in afwachting van 2e order, ga ervan uit dat deze ook picobello is!

Goede productkiezer op site, zeker ook met transpiratieproblemen i.v.m. overgang, wat is dan handig te kiezen? Voornamelijk voor hoofd, handen.

Al genoemd bij eerdere opmerkingen.

FJM van Poppel

Prettig en snel

Snelle feedback indien gevraagd

Groter assortiment

Els

Erg tevreden

Goede communicatie

NL handleidingen downloaden op de website

MP van Woudenberg

De producten die wij afnemen en gebruiken (vanwege huidallergie) zijn prima in gebruik en doen wat er wordt belooft.

Omdat de producten geschikt zijn voor personen met een huidallergie is dit wat ons betreft een sterk punt.

Het assortiment uitbreiden op het gebied van huid- en haarverzorging.

Aya Watti

Top producten