Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Bent u tevreden over de bejegening en behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling naar VandenBroecke Kliniek te gaan?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Vriendelijk en ontspannen

Deskundigheid

m. Timmermans

het personeel was erg vriendelijk en er werd regelmatig verteld wat er gedaan werd

Vriendelijke ontvangst evenals vriendelijke en ontspannen benadering tijdens behandeling.

Geen lange wachttijd. Duidelijke instructie. Herinnering aan afspraken.

Ger Meskers

Mooie kliniek, prettige ontvangst, duidelijke uitleg, afspraak op korte termijn in te plannen en het resultaat van mijn bovenooglidcorrectie is prachtig

Duidelijke afspraken ,vriendelijke ontvangst ,zeer vakkundig geholpen en betaalbaar wat wil een mens nog meer

resultaat zoals verwacht/gehoopt

Annemieke van Duin

Zeer goede ervaring

Vriendelijk personeel, snel e met heel goed resultaat

Truus van der Eijk

Heb goede informatie gekregen, prettige ontvangst, geslaagde behandeling en goede nazorg.

Het informele kontakt met de plastisch chirurg, Petra Koster.

Ineke

Heb een bovenooglidcorrectie gehad.

Belangrijk was dat ik helemaal op mijn gemak gesteld werd en tijdens de operatie een gezellig gesprek ontstond.
Zo had ik weinig tijd om mij zorgen te maken.
Ook bij het verwijderen van...
Zo had ik weinig tijd om mij zorgen te maken.
Ook bij het verwijderen van de hechtingen werd ik op de hoogte gehouden van wat er gedaan werd.
Bij de nacontrole bleek alles ok.
Kortom de hele aanpak van intake tot nacontrole gaf mij vertrouwen dat ik aan het goede adres was.

Ooglidcorrectie.

Zeer prettige ontvangst, behandeling en nazorg.

Netty Sieval Coenraad

Snel en goede behandelingen

Ze houden aan hun afspraak.
Daar heb ik waarde aan.Ze werken goed en snel.