Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de behandeling door uw plastisch chirurg?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u de VandenBroecke Kliniek aanraden bij mensen in uw omgeving?

Jennifer

Heel erg tevreden

Klantvriendelijk en professioneel

Van Dijk

Goed!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

vriendelijke en meedenkende arts, operatie verliep goed en probleemloos.

Verk

In eerste instantie bij dr. Rhemrev de intake gedaan. Erg duidelijk. Vriendelijk.
Door mij verkeerd geplande datum kon ik niet meer bij dr Rhemrev maar bij dr Beekman. Hier geen intake van gekregen maar er werd op mijn ogen getekend en linia recta gesneden. Ik zag er erg tegenop. 5 jaar lang gespaard en toen steeds uitgesteld.
Verpleegkundige verontschuldigde zich voor het "snelle" behandelen van de arts. Aan 1 oog halve centimeter langer litteken. En oogleden staan nog steeds "strak" na 5 mnd. Voel het nog steeds.
De "zakken" boven mijn ogen zijn nog hetzelfde dus nog steeds zwaar gevoel.
Er heeft ook niemand in mijn omgeving gezegd of ik "iets" had laten doen. Maw niemand ziet iets. Littekens zijn wel mooi genezen door nog steeds 2x per dag te smeren met litteken crème.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Goede duidelijke site. Mooie kliniek.
Zeer vriendelijk personeel. Goede nazorg door verpleegkundige.

Reactie VandenBroecke Kliniek:

Beste mevrouw Verk,
Beste mevrouw Verk,
Wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent met uw behandeling. Vaak stellen mensen een zo kort mogelijke operatie juist op prijs, in uw geval was dat niet zo en/of voelde het voor u te snel en dat betreuren wij. De voor-en-na foto's die u tijdens de nacontrole ontvangen heeft, hebben wij net nogmaals bekeken en daar is toch een heel duidelijk verschil te zien. Voor de zekerheid hebben wij u deze foto's wederom per email toegestuurd. Mocht u het resultaat van uw behandeling nog een keer met dokter Beekmans willen bespreken kan dat uiteraard ook. Wij nemen hiervoor vandaag contact met u op!

Ooglidcorrectie

Professionaliteit

Eggen

Goede ervaring zowel balie als arts

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

goede communicatie op alle fronten

Taal

Vriendelijk, netjes

Peduzzi - van duyn

Heel fijn ervaren

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

er word echt naar je geluisterd en meegedacht

Scannell-Bluming

Heel vriendelijk personeel en een mooie schone Kliniek. Je wordt goed ontvangen met koffie of thee.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Alles ziet er schoon en verzorgd uit. Vriendelijk en kundig personeel die je op je gemak stellen.

Helen Schraven

Zeer tevreden over de behandeling met een spectaculair eindresultaat. Een professioneel team die met veel zorg, aandacht en geduld voor je klaar staat. Ik voelde mij veilig en gezien. Heel erg fijn.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Een zeer professioneel team met veel ervaring. Tijdens de intake krijg je een duidelijk beeld van de behandeling. Er wordt ruim de tijd genomen voor uitleg en vragen.