Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Bent u tevreden over de bejegening en behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling naar VandenBroecke Kliniek te gaan?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Sylvia

Na jaren wikken en wegen besloten om een bovenooglid correctie te laten doen. Ik was altijd huiverig dat je oogopslag na zo'n operatie erg zou veranderen. Dat je ogen te rond worden zoals bij mijn... Na jaren wikken en wegen besloten om een bovenooglid correctie te laten doen. Ik was altijd huiverig dat je oogopslag na zo'n operatie erg zou veranderen. Dat je ogen te rond worden zoals bij mijn moeder 30 jaar geleden het geval was. Duco van den Broecke heeft mij uitgelegd waarom dat zoveel jaar geleden gebeurde. Hij heeft me heel uitvoerig verteld hoe hij te werk gaat en wat ik zou mogen verwachten. Twee weken na de intake kon ik al terecht. De hele operatie is me meegevallen, ja de eerste verdovingsprik is wat venijnig maar de andere voel je al niet meer, dat doet Dr Van den Broecke echt heel professioneel en rustig. Met een halfuur waren mijn beide ogen gedaan en mocht ik nog even uitrusten met een ijsbril op. De dagen na de operatie heb ik heel trouw ieder uur 10 min gekoeld en de grote blauwe plekken en zwellingen zijn weggebleven. Het moment dat de hechtingen werden verwijderd was magisch. Ik kreeg een spiegel in mijn handen en ik zag mijn ogen en kreeg dikke tranen van blijdschap! Nu al zo prachtig resultaat, waarom heb ik toch zoveel jaren gewacht dacht ik toen..
Ik kreeg dr Van den Broecke via een vriendin aangeraden en ik raad het nu ieder ander aan die het overweegt. Gewoon doen het valt echt ontzettend mee en het resultaat is fantastisch.

Professioneel

Chantal

Zeer positief. Alles werd vanaf het begin goed uitgelegd, tijdens de ingreep werd ik gerustgesteld en nu bijna een jaar na mijn operatie ben ik elke dag blij met het resultaat. Dank u wel dr Van den... Zeer positief. Alles werd vanaf het begin goed uitgelegd, tijdens de ingreep werd ik gerustgesteld en nu bijna een jaar na mijn operatie ben ik elke dag blij met het resultaat. Dank u wel dr Van den Broecke.

aardige mensen, beschikbaar voor nazorg en mooi resultaat

meneer Schreuder

Boven ooglidcorrectie

Deskundig vakmanschap

meneer Lammerse

Zeer professioneel en vriendelijk

Uitstekende behandeling en begeleiding

Amy Siera de Nes

Geweldige begeleiding en wat een lieve mensen.TOP!

Gerustellend en proffesioneel.

meneer Hes

Bijzonder positief

Vriendelijke, correcte en deskundige medewerkers en behandelaar.
Parkeren voor de deur.

mevrouw M. van der Pluijm

Mijn ervaring was uitermate positief. Klantvriendelijk, kennis van zaken, zeer professioneel, tijdens de behandeling wordt je op je gemak gesteld. En goede uitleg.

Proffesioneel, kennis van zaken, telefonisch goed bereikbaar, korte wachttijden, de keuze om op zondag een behandeling af te spreken, goede nazorg. Chapeau!

mevr van A

Helemaal top

geen lange wachttijden vakkundige artsen

Jennifer

Heel erg tevreden

Klantvriendelijk en professioneel

Van Dijk

Goed!

vriendelijke en meedenkende arts, operatie verliep goed en probleemloos.