Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Bent u tevreden over de bejegening en behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling naar VandenBroecke Kliniek te gaan?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

mevrouw Offers

Positieve ervaring. Deskundig en betrokken.

Ontspannen sfeer. Snelle reactie op mail

mevrouw Van Namen

Ik heb het als een zeer prettige kliniek ervaren. Receptionisten zeer gastvrij en klant gericht. Artsen zeer bekwaam en proberen je op je gemak te stellen. Lukt ze zeer goed.

Vriendelijk, kundig,

mevrouw Bakker

Fijne ervaring

De rust en de geruststelling tijdens de operatie

mevrouw Kok-Hoogendijk

Professioneel en vriendelijk

Duidelijke uitleg tijdens operatie.

mevrouw Geurdes

Zeer goed

Jaaa de ingreep en het resultaat zelf

mevrouw Schrama

Ik ben meer dan tevreden. De operatie valt reuze mee. De prikjes in de oogleden heb ik niet als pijnlijk ervaren. Het was eigenlijk gewoon gezellig.

Je wordt door alle medewerkers goed ontvangen en op je gemak gesteld.

mevrouw Van Praet

Een fijne omgeving met aandacht voor de cliënt. Ik heb mijn behandeling als zeer positief ervaren.

De rust en kalmte en de aandacht.

meneer Goedendorp

Na jarenlang last te hebben gehad van mijn hangende oogleden een intake-gesprek gepland bij de kliniek.
Het informele contact met Dr. Petra Koster voelde als een warm bad, en gaf volop vertrouwen voor mij om de stap te nemen.
Hoewel de kliniek gespecialiseerd is in ooglidcorrecties en wenkbrauwliften, kon het beste resultaat behaald worden met een voorhoofdslift en een bovenooglidcorrectie, aldus Dr, Koster.
De behandeling is heel erg meegevallen, maar had nog wel enkele dagen wat last van napijn.
Het resultaat is echt verbluffend, en ik ben dan ook ontzettend tevreden met het eindresultaat.

Het informele contact.
Gezellig "praatje pot" tijdens de behandeling.
De hand van de assistente op mijn schouder.

mevrouw Van Hövell

Hele giede en plezierige ervaring

Luisterd oor en goede adviezen

Paul van Rheenen

Goede uitleg gekregen over de behandeling en ook duidelijk op papieren versie.
Fijn ontvangst en behandeling.
Resultaat is verbluffend. Als ik dit van tevoren geweten had, dat ik zo...
Goede uitleg gekregen over de behandeling en ook duidelijk op papieren versie.
Fijn ontvangst en behandeling.
Resultaat is verbluffend. Als ik dit van tevoren geweten had, dat ik zo opgeknapt ervan zou zijn, was ik eerder aan deze behandeling begonnen.

Alles wat er afgesproken en gezegd is over de behandeling en eindresultaat is allemaal uitgekomen.