Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Annelies

Heel goed.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Prettige communicatie en uiterst professioneel. Tijdens consult veel duidelijke uitleg. Een paar dagen voor de ingreep had ik aangegeven dat ik er toch wel tegenop zag. Daarop is aangegeven dat ik... Prettige communicatie en uiterst professioneel. Tijdens consult veel duidelijke uitleg. Een paar dagen voor de ingreep had ik aangegeven dat ik er toch wel tegenop zag. Daarop is aangegeven dat ik een kalmeringstablet zou kunnen krijgen. Bij aankomst kwam de receptioniste meteen mij het tablet geven met glas water. Dat vond ik uiterst professioneel en opmerkzaam. De ingreep zelf verliep heel relaxed en een prettig gesprek gehad met de arts en de assistent.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Het resultaat is niet helemaal zoals ik had gehoopt. Bij de nacontrole hebben we dit besproken en ik begrijp van de arts dat er niet meer kan worden weggehaald.

Flora

Uitstekend geholpen

Zeer vriendelijke mensen

S. Berkepeis

Is goed

Goede uitleg

Brenda van Dijk

Vanaf de intake tot het verwijderen van de hechtingen is het perfect verlopen. De ontvangst is gastvrij, je wordt op het gemak gesteld en ingreep was pijnloos. Niet onbelangrijk, het resultaat is... Vanaf de intake tot het verwijderen van de hechtingen is het perfect verlopen. De ontvangst is gastvrij, je wordt op het gemak gesteld en ingreep was pijnloos. Niet onbelangrijk, het resultaat is schitterend! Een subtiele verandering die toch een zoveel frissere en uitgeruste blik geeft. Geen seconde spijt! Bedankt dokter Marita Schouten!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Ervaren en deskundige plastisch chirurg (dr. Marita Schouten) , vriendelijk personeel, men neemt de tijd voor de cliënt en de kliniek is zeer verzorgd.

Alles was perfect

Christine Bouwense

Prettige ontvangst .Dr Ackermans is vriendelijk , toegankelijk en kundig . Haar persoonlijkheid gaf mij veel vertrouwen.

De vriendelijkheid !

Carla Groen

Ontzettend fijne mensen ,goed ontvangen, vriendelijk

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Dat je al snel geholpen kan worden

Zou het niet weten

Vriendelijk

Saskia Uljee Lugtigheid

Vriendelijk, persoonlijk, kundig.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

De bijna familiaire vriendelijke mensen die er werken. Een warm bad!

🤷‍♀️