Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

mevrouw Van Strien

Fijne relaxte sfeer, ook tijdens de ingreep was het relaxt!

Kennis, ervaring, relaxt, vriendelijk

mevrouw Van den Heuvel

Fantastisch, professioneel, betrokken, persoonlijk, kundig. Ben uiterst tevreden.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Duidelijke uitleg over het proces en het te verwachten eindresultaat. Het voelt kleinschalig, geen lopende band werk. Persoonlijke aanpak, in mijn geval extra aandacht voor de mogelijkheid op de... Duidelijke uitleg over het proces en het te verwachten eindresultaat. Het voelt kleinschalig, geen lopende band werk. Persoonlijke aanpak, in mijn geval extra aandacht voor de mogelijkheid op de ziekte van Willebrandt, waardoor de arts op een speciale manier te werk is gegaan.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Moet echt goed nadenken, maar nee. Echt helemaal tevredenheid.

mevrouw Lagerberg

Ik heb bij VandenBroecke een ooglidcorrectie laten doen. Dr. Ackermans heeft de ingreep gedaan. Ik ben zeer tevreden over het resultaat, maar ook over de manier waarop alles verliep. Een zeer... Ik heb bij VandenBroecke een ooglidcorrectie laten doen. Dr. Ackermans heeft de ingreep gedaan. Ik ben zeer tevreden over het resultaat, maar ook over de manier waarop alles verliep. Een zeer aardige arts en lieve assistentes. De nazorg was ook prettig en ontspannen.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Vakkundige artsen, vriendelijke ontvangst, korte lijnen.

mevrouw De Graaf

Heel goed en fijn

Goede begeleiding

Heeft u verbeterpunten of tips?

Fijne, nette en moderne kliniek, (v)aardige en behulpzame medewerkers.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Kundig, professioneel, goede begeleiding en zorg.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Klanten wellicht adviseren paracetamol mee te nemen op de dag van de ingreep i.v.m. eventuele pijn vanwege uitwerking verdoving tijdens de rit naar huis.

mevrouw Blöte

Fijne en goede uitleg voor mijn operatie De operatie ging zo relax ondanks dat ik zo nerveus was en de na zorg was ook fantastisch. Ik ben zeer tevreden

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Fijn en net ontvangst, lief, vrolijk en goed geïnformeerd personeel weten waar ze het over hebben en dat geeft vertrouwen

mevrouw Overduin

Heel relaxte kliniek!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Dat het zo rustig en fris is.

Niet echt

W. Rahim

Het intake gesprek, was duidelijk, goed geïnformeerd, over wat me te wachten stond. De operatie zelf, was voorbij, voordat ik het wist. Gezellig gesprek gehad, met dr. van den Broecke, en... Het intake gesprek, was duidelijk, goed geïnformeerd, over wat me te wachten stond. De operatie zelf, was voorbij, voordat ik het wist. Gezellig gesprek gehad, met dr. van den Broecke, en assistente. Zeer tevreden, over het resultaat.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Iedereen is even aardig, en professioneel.

Geen.

A.C.

Heel erg goed!!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

De kliniek ziet er heel netjes en schoon uit. Goede uitleg bij het consult en de behandeling is heel netjes gedaan en de medewerkers stellen je gerust als je nerveus bent.

mevrouw Van Herpen

Heel erg tevreden, zowel met de behandeling als met de ontvangst en communicatie binnen uw kliniek

Snelheid, locatie, medewerkers

n.v.t.