Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Mevrouw Zijlstra

Ik ben zeer tevreden.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Klantvriendelijkheid, goede service en professionaliteit

Hellen Mucek

Fantastisch!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Zeer kundige professionals in een fijne kliniek. Van het begin tot het eind een prima ervaring en het resultaat is prachtig. Ik had het jaren eerder moeten doen.

Zeker niet.

Kirsten Rijken

Persoonlijk en direct.

Vriendelijkheid, kundigheid

Tugba

Wenkbrauwlift laten doen, helaas echt minimaal resultaat, zonde. Ik heb aangegeven geen verschil te zien, de arts vind van wel, dus heb ik pech.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Operatie verliep zelf wel fijn, voelde me op mij gemak, goed personeel, vriendelijke arts.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Had een verschil met de wenkbrauwen willen zien. Before/after bijna geen verschil.

Reactie VandenBroecke Kliniek:

Beste mevrouw Tugba, wat vervelend dat u niet tevreden bent met het resultaat van uw behandeling. In uw geval was vooraf uitgebreid met u besproken dat er slechts minimale verbetering te behalen... Beste mevrouw Tugba, wat vervelend dat u niet tevreden bent met het resultaat van uw behandeling. In uw geval was vooraf uitgebreid met u besproken dat er slechts minimale verbetering te behalen was, mede omdat u eerder al een ooglidcorrectie ondergaan had bij een andere kliniek. Deze verbetering hebben wij naar onze mening gerealiseerd en in uw geval is dat helaas het maximaal haalbare.

mevrouw Pijl

Mijn ervaring kan ik omschrijven als zeer prettig & vakkundig

Professioneel, vriendelijke mensen, vakmanschap

mevrouw Zierikzee

Geweldige kliniek.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Goede uitleg..geen lange wachttijden, Vriendelijke mensen, goede nazorg.

mevrouw Van der Star

Mijn ervaring met de kliniek was prima! De rust ervaar ik als heel fijn, persoonlijke aandacht en kundige mensen. Hiervoor mijn dank.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Rust, geen lange wachttijden, genoeg parkeerruimte, prettige wachtruimte.

Nee

Na de operatie geen goede ervaringen meer gehad, verpleegkundige die zich niet voorstelt en niet luistert. Na het verwijderen van de pleisters heb ik direct gemeld dat ik een ontsteking zag (wit... Na de operatie geen goede ervaringen meer gehad, verpleegkundige die zich niet voorstelt en niet luistert. Na het verwijderen van de pleisters heb ik direct gemeld dat ik een ontsteking zag (wit puntje oplitteken) dit werd ontkend. Inmiddels is ervoor de tweede keer een witte pus uit de hechtplek gekomen.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

De medewerkers aan de balie en de rust van de chirurgen

Heeft u verbeterpunten of tips?

Ja. Doen wat je zegt, litteken valt niet in de plooi en staat bijna haaks op mijn kraaienpootjes

Reactie VandenBroecke Kliniek:

Wij betreuren het dat u het zo heeft ervaren. De assistente die de hechtingen bij u heeft verwijderd heeft u gerust proberen te stellen. Er was geen sprake van een ontsteking maar het betrof een... Wij betreuren het dat u het zo heeft ervaren. De assistente die de hechtingen bij u heeft verwijderd heeft u gerust proberen te stellen. Er was geen sprake van een ontsteking maar het betrof een normaal genezingsproces. Ook heeft zij u proberen uit te leggen dat het resultaat na 7 dagen nog niet zichtbaar is. Door zwelling kan het lijken dat het litteken zich niet in te plooi of lachrimpeltje bevindt. Daarom plannen wij pas na 6-8 weken een afspraak voor een eindcontrole in. Wij willen u er nogmaals op wijzen nog enige tijd geduld te hebben. Mocht u zich in de tussentijd toch zorgen maken dan bent u uiteraard van harte welkom voor een extra controle.

mevrouw Lafeber

Hele goede ervaring, ook de nazorg goed geregeld.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Leveren uitstekend werk, en zijn heel vriendelijk.

Pleunvdp

Ik had een gesprek met de heer Ten Dam. Hij is een fijne arts en luistert goed. Ik kreeg het gevoel dat hij mij serieus nam en al mijn vragen werden beantwoord. Ik zal deze arts & kliniek bij... Ik had een gesprek met de heer Ten Dam. Hij is een fijne arts en luistert goed. Ik kreeg het gevoel dat hij mij serieus nam en al mijn vragen werden beantwoord. Ik zal deze arts & kliniek bij iedereen aanraden!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Aardig personeel, huiselijk/warm gevoel en je wordt erg op je gemak gesteld.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Nee ik heb geen verbeterpunten