Gerard Ramaker

Jammer genoeg was t scheef gezaagd daardoor ook niet op maat. We hebben dit zelf geprobeerd helaas brak de plaat. Tja we bestellen het niet voor niets. Nu zijn het ook twee verschillende platten. De... Jammer genoeg was t scheef gezaagd daardoor ook niet op maat. We hebben dit zelf geprobeerd helaas brak de plaat. Tja we bestellen het niet voor niets. Nu zijn het ook twee verschillende platten. De ene is kras vrij (de gebroken versie) de ander niet. De ene kan je doorkijken en de ander minder. En ja de folie hebben we verwijderd.

Snelle levering. Vriendelijke bezorger.

Let op wat levert. Controleer de maten en het product.

Wim Verhoeven

Ben goed te woord gestaan en bereidwillig om je te helpen

Afspraak is afspraak

Zou plexiglas aan 2 kanten folie doen om tegen krassen te beschermen, nu had ik 1 kant met krassen dat vind ik jammer

Jelle van Demen

Uitstekend

Snel

Christien Scholte

Positief

Ik had een klacht over transport bedrijf chauffeur.. Jullie hebben mij heel erg netjes te woord gestaan en mijn klacht door gestuurd naar het transport bedrijf.. En als grote verrassing een prachtig... Ik had een klacht over transport bedrijf chauffeur.. Jullie hebben mij heel erg netjes te woord gestaan en mijn klacht door gestuurd naar het transport bedrijf.. En als grote verrassing een prachtig bos bloemen bezorgd... Super opgelost!!!!

Paul Jansen

Zeer goed

Erg goed materiaal en zeer goede service

Ik zou er geen weten.

Rob van den Broek

Goede informatie, mooi product

Informatie over levering ging niet helemaal goed of kwam in spam terecht

Y.

Plexiglas gekocht. Levering gegevens werden pas 4 uur voor levering bekend gemaakt. Eerste levering is kwijtgeraakt door de koerier. Tweede levering wel geleverd maar koerier hielt totaal geen... Plexiglas gekocht. Levering gegevens werden pas 4 uur voor levering bekend gemaakt. Eerste levering is kwijtgeraakt door de koerier. Tweede levering wel geleverd maar koerier hielt totaal geen rekening met RIVM maatregelen. Plexiglas is er prima. Wel veel plexiglas zaagsel aan het geheel. Al met al prima product maar leveringen zou in het geheel beter kunnen.

Snelle reactie op emails.

Levering en afwerking.

Van Beek

Heel goed

Komen afspraken na

Co Stouten

Na een prima start later toch iets mindere ervaring.

Kwaliteit, manier van werken (netjes)

Betere communicatie over laatste afwerkpunten.

renaat vandendriessche

Geleverd product ( plexiglas) was beschadigd ( 50 % ) bij levering. Belachelijke compensatie ( 13 % ).

snelle levering

Als jullie een beschadigd product leveren, dienen jullie dit te compenseren !