J. Reijnen

Er is nooit contact cq overleg. Behandeling wordt op school gegeven.
Geen meerwaarde

Arnt Haanappel

Deskundig, professioneel, overlegt stappen- en behandelplan, vriendelijk, humoristisch

Ton Kuijpers

Steffie is op het gebied van reumatische klachten zeer goed op de hoogte van de spieren die daar in de schouder die pijn geven
de oefeningen doet ze een paar keer voor en die neem ik op...
de oefeningen doet ze een paar keer voor en die neem ik op video zodat ik thuis gelijk kan beginnen , dan belt ze op hoe ist ?
dus een spontane meid en deskundig

Kelly Gabriëls

Deskundig, vriendelijk en laagdrempelig

R van Rooij

Ze kan heel goed luisteren. geeft erg goede adviezen mbt mijn gezondheid. Niet alleen mbt fysio maar ook voeding en de combinatie ervan. Dat het elkaar ondersteund. Ze is integer erg vriendelijk ik... Ze kan heel goed luisteren. geeft erg goede adviezen mbt mijn gezondheid. Niet alleen mbt fysio maar ook voeding en de combinatie ervan. Dat het elkaar ondersteund. Ze is integer erg vriendelijk ik ga er graag naar toe. Ze wijst mij ook op het feit dat ik meer moet bewegen en gezonder eten waardoor ik ook minder klachten heb. Ze heeft ook een goed lopend team om haar heen. Als ik iets heb wat niet haar specialiteit is laat ze me door een van haar collega's behandelen. De praktijk straalt ook gemoedelijkheid uit iedereen heeft het er naar hun zin. De herinneringsapp is ook heel erg praktisch.

Miranda van Rooy

Geeft altijd hele duidelijke uitleg waardoor mijn klachten zouden hebben kunnen ontstaan en wat ik moet verbeteren

Mandy

Onze zoon gaat graag mee met de fysio. En wij merken ook echt goede vooruitgang

Mirjam kuper

Omdat mijn klacht bijna weg is. Ik ben vakkundig en op een respectvolle wijze behandeld. Mocht ik ooit weer een klacht hebben dan kom ik vol vertrouwen terug.