Een fijne praktijk van het maken van de afspraak tot aan het einde van de behandeling klachtvrij

Vriendelijk goed communiceren en de juiste behandeling

Reinier is een toffe peer is serieus maar ook een geintje tussen door moet kunnen.

Sluit goed aan op de doelgroep; is betrokken en enthousiast.
Leuke oefeningen. Onze zoon vindt het leuk.
Houdt ons ouders erg goed op de hoogte met filmpjes.
We zien dat het (in...
Sluit goed aan op de doelgroep; is betrokken en enthousiast.
Leuke oefeningen. Onze zoon vindt het leuk.
Houdt ons ouders erg goed op de hoogte met filmpjes.
We zien dat het (in combinatie met de gymnastieklessen) onze zoon helpt in zijn motorische ontwikkeling.

Duidelijke uitleg, goede behandeling en voel me erg op m'n gemak

Als iemand in mijn omgeving de zelfde soort klachten ondervindt als mij

Chantal

Er werd goed geluisterd naar de klachten. Haar pijn werd serieus genomen, en er is alles aan gedaan om alles duidelijk te krijgen wat de oorzaak van de klachten was. De klachten zijn heel erg goed... Er werd goed geluisterd naar de klachten. Haar pijn werd serieus genomen, en er is alles aan gedaan om alles duidelijk te krijgen wat de oorzaak van de klachten was. De klachten zijn heel erg goed behandeld, door zowel Sasha als door de stagiair.
Wij zijn heel erg tevreden, en mocht het in de toekomst ooit nodig zijn komen wij zeker weer terug.

Dimitri Venrooij

Zeer kundig, wist waarover hij het had, voelde mij op het gemak

Hele fijne man, goede uitleg, goede behandeling, het heeft mij erg geholpen. Daarom heb ik mijn dochter ook doorverwezen zij is ook heel erg tevreden. Voor volgend jaar ook mijn zoon echt top!