Een fijne praktijk van het maken van de afspraak tot aan het einde van de behandeling klachtvrij

Vriendelijk goed communiceren en de juiste behandeling

Reinier is een toffe peer is serieus maar ook een geintje tussen door moet kunnen.

Sluit goed aan op de doelgroep; is betrokken en enthousiast.
Leuke oefeningen. Onze zoon vindt het leuk.
Houdt ons ouders erg goed op de hoogte met filmpjes.
We zien dat het (in...
Sluit goed aan op de doelgroep; is betrokken en enthousiast.
Leuke oefeningen. Onze zoon vindt het leuk.
Houdt ons ouders erg goed op de hoogte met filmpjes.
We zien dat het (in combinatie met de gymnastieklessen) onze zoon helpt in zijn motorische ontwikkeling.

Duidelijke uitleg, goede behandeling en voel me erg op m'n gemak

Als iemand in mijn omgeving de zelfde soort klachten ondervindt als mij

Chantal

Er werd goed geluisterd naar de klachten. Haar pijn werd serieus genomen, en er is alles aan gedaan om alles duidelijk te krijgen wat de oorzaak van de klachten was. De klachten zijn heel erg goed... Er werd goed geluisterd naar de klachten. Haar pijn werd serieus genomen, en er is alles aan gedaan om alles duidelijk te krijgen wat de oorzaak van de klachten was. De klachten zijn heel erg goed behandeld, door zowel Sasha als door de stagiair.
Wij zijn heel erg tevreden, en mocht het in de toekomst ooit nodig zijn komen wij zeker weer terug.

Dimitri Venrooij

Zeer kundig, wist waarover hij het had, voelde mij op het gemak

Hele fijne man, goede uitleg, goede behandeling, het heeft mij erg geholpen. Daarom heb ik mijn dochter ook doorverwezen zij is ook heel erg tevreden. Voor volgend jaar ook mijn zoon echt top!

Iraj Burey-Nejad

Op advies van kennis heb ik voor deze fysiotherapeut gekozen. Helaas na twee keer behandeling zonder enkele behandeling (fysiek) heb ik met hem telefonisch gesproken. Ik vroeg aan hem a: waarom... Op advies van kennis heb ik voor deze fysiotherapeut gekozen. Helaas na twee keer behandeling zonder enkele behandeling (fysiek) heb ik met hem telefonisch gesproken. Ik vroeg aan hem a: waarom meer moet betalen dan degene die wel verzekerd is. Daarop antwoordde: we hebben prijsafspraken met verzekering met u als particulier bepaald ik zelf het prijs van mijn behandeling. Ik vraag aan hem wanneer ga je beginnen met behandeling? Daarop antwoordde ik heb je al wat advies gegeven. Als je niet tevreden bent, mag dan stoppen. Dus ba twee keer praat therapie heb ik besloten om daarmee te kappen.