Piet van den Bergh

Zij heeft bereikt dat ik mijn pols weer zonder pijn kan gebruiken, en heeft nog goede adviezen voor de toekomst mee gegeven.

Mark

Contact met de praktijk en fysio top, diagnoses zijn duidelijk en de behandelingen hebben effect.

luud gieles

Gewoon ; helemaal goewd en m.i. zeer bekwaam in zijn vak

Betina

Goede fysio en raad het iedereen aan om bij jullie te komen

Marleen van Erp

Peter is top. Luistert goed, goed bereikbaar, behandelingen zijn altijd effectief, goede instructies voor thuis.

M.J. van Bavel de Bekker

De fysiotherapeut heeft alle aandacht en heel goede behandelingen gegeven aan de afwijking. Helaas komt de afwijking, beperking van gebruik schouders/ armen, steeds weer terug.

L. De Vlaam

Martijn weet veel meer dan zomaar een gemiddelde fysio. Hij kent zijn vak , weet daarnaast veel over voeding en ook hoe de psyche invloed heeft op je lichaam. Die combi is top. Hij helpt me ook... Martijn weet veel meer dan zomaar een gemiddelde fysio. Hij kent zijn vak , weet daarnaast veel over voeding en ook hoe de psyche invloed heeft op je lichaam. Die combi is top. Hij helpt me ook wanneer ik een schop onder mijn kont moet hebben en wanneer hij me moet afremmen. Hij is naar mijn mening een van de beste. Dat weet hij ook heel goed, maar dat mag haha