Hij geeft hele goede tips die mij zelf aan het werken zet

Susan is echt super leuk met kinderen . En geduldig wat ook erg belangrijk is natuurlijk . Altijd goede uitleg gehad en ze houdt je goed op de hoogte tussendoor.

Nada

Ze neemt hem erg serieus en ze kunt heel goed met hem omgaan en ze legt er duidelijk uit wat voor oefeningen met hem gaat doen. Hij is blij mee
Super tevreden en hartelijk bedankt!

In gesprek met andere zou ik zeker deze therapeut aanraden omdat hij kundig is, de aandoening/blessure prima kan verwoorden en een passend behandel/oefenprogram opstelt. Hij maakt je ook bewust van... In gesprek met andere zou ik zeker deze therapeut aanraden omdat hij kundig is, de aandoening/blessure prima kan verwoorden en een passend behandel/oefenprogram opstelt. Hij maakt je ook bewust van hoe het lichaam werkt en dat meerdere zaken een aandoening/blessure kunnen veroorzaken.

Sem

Heel fijn geholpen. Fijne uitleg. Ik heb de eerste les fijn mee kunnen kijken, zelfs dat het kleine broertje mee was, was geen probleem! ??

Silvana

Gewoon de aanpak met me zoon en overlegt alles zo goed comuniceert goed

Zeer persoonlijke begeleiding. vakman,\. heeft interesse in de client zelf. Doet het echt met de volle overgave om client weer te laten herstellen