Wat voor cijfer geeft u dit bedrijf in totaal?

Zr. Sonja Vaneygen / Salvatorvereniging

Mijn eerste bestelling online bij Van Helden

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik ben meestal niet gerust bij online bestellingen het vertrouwen krijgen dat je een factuur achteraf kan betalen is een grote hulp.

Waarom zou u dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Omdat ik zeer tevreden ben. Ook voor de duidelijke website

Beste Sonja
We vinden het heel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw review en feedback.

Gerry Ceuppens

Muharem Saulic

Zeer professioneel te werk gegaan snelle feedback en levering

gewoon goed

duidelijke informatie

Snelprint

Twee bestellingen, twee teleurstellingen

Beschrijf uw ervaring in een regel

Bedroevend: 2 bestellingen geplaatst, 2x misgelopen. Bovendien heel slechte communicatie.

Waarom zou u dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Ik heb twee bestellingen geplaatst bij VanHelden (bedrukte zonnebrillen en een bedrukte brooddoos). Na bijna een maand ontving ik de boodschap dat de bedrukte brooddoos toch niet geleverd kon... Ik heb twee bestellingen geplaatst bij VanHelden (bedrukte zonnebrillen en een bedrukte brooddoos). Na bijna een maand ontving ik de boodschap dat de bedrukte brooddoos toch niet geleverd kon worden. Bij de zonnebrillen kreeg ik na twee weken te horen dat slechts een gedeelte van mijn bestelling geleverd zal worden. Wanneer ik meer informatie vraag over de vermoedelijke leverdatum, krijg ik de boodschap: "Dat weten we niet, het is de fout van de leverancier." Ik begrijp dat er bij elke bestelling wel eens iets kan misgaan, maar de communicatie bij VanHelden laat veel te wensen over.

Beste Christophe,
Beste Christophe,
Wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Dit is uiteraard niet de service waar Van Helden voor staat en welke wij proberen na te streven. Wij zullen onderzoeken wat hier mis is gegaan. Excuses voor het ongemak.

Sofie Hoogewijs

Bedrijf waar je je echt een klant voelt en geen nummer

Beschrijf uw ervaring in een regel

Heel goed telefonisch en via mail contact met secretaresse. Ze helpen je echt goed verder.

Waarom zou u dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Doen er alles aan om product tijdig bij klant te krijgen.

Kathy Mommaerts / Proactify

Heel tevreden over de service en producten van Van Helden

Waarom zou u dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

De snelle reactie, het professionalisme, de mooie producten

Roset Coppens

Goede communicatie, leveringsvoorwaarden vooraf betalen nogal onduidelijk

Beschrijf uw ervaring in een regel

Uiteindelijk goede service, diverse artikelen!

Waarom zou u dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Eerlijk bedrijf. Doet wat ze moet doen

Beste,
Bedankt voor de review, hopelijk kunnen we u in de toekomst nog beter van dienst zijn.

Kristof Van Coillie

Ruben

Semi

Beschrijf uw ervaring in een regel

te veel gin tesamen fout, zowel te late levering van de leverancier met heel slechte communicatie, zaken i n2x geleverd, zaken niet binnen de tijd als op de website, zaken niet is stock. ik had een... te veel gin tesamen fout, zowel te late levering van de leverancier met heel slechte communicatie, zaken i n2x geleverd, zaken niet binnen de tijd als op de website, zaken niet is stock. ik had een zeer onaangenaam en onpersoonlijk gevoel dus blijft bij deze bestelling voor ons.

reden hierboven

Beste,
Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft. Mijn collega neemt contact met u op.

Pickleteamghent

Vlot