T. Klaessen

Super service!

Je ervaring

Vorige week hadden wij flinke schade aan onze tuin toen de zware storm (tegen orkaan kracht aan) door ons dorp woede. Het kunstgras wat van de zomer gelegd was werd finaal weggeblazen, evenals de... Vorige week hadden wij flinke schade aan onze tuin toen de zware storm (tegen orkaan kracht aan) door ons dorp woede. Het kunstgras wat van de zomer gelegd was werd finaal weggeblazen, evenals de bomen in onze straat.

Ik begrijp dat dit niet onder garantie valt maar ik dacht ik ga van de lockant gewoon bellen. Ze vonden het heel vervelend en kwamen direct de volgende dag langs om het kunstgras weer netjes op zijn plaats te leggen. Het was helemaal kosteloos! Dit is echt super service.

Nogmaals van harte bedankt.

Deze kwaliteit en service vasthouden!

Mevr. Berkens

Mooi kunstgras voor mijn balkon

Je ervaring

Nog even voordat het echte slechte weer begint een mooi stukje kunstgras gekocht voor op het balkon.

Ik werd vriendelijk geholpen en het kunstgras werd mooi op maat gesneden.

Ik werd vriendelijk geholpen en het kunstgras werd mooi op maat gesneden.

Het ligt er erg mooi bij. Bedankt!

Ga zo door.

Irene Plein

Netjes

Je ervaring

Ik had een klein stukje kunstgras nodig voor op het balkon. Stukje was 2x0.8m.

Ik had een klein stukje kunstgras nodig voor op het balkon. Stukje was 2x0.8m.

Na telefonisch contact heb ik direct besteld via een e-mailtje. Het kunstgras had ik de volgende dag al netjes in huis.

Super bedankt voor de snelle service

Irene Plein

Geen opmerkingen

Stefan de Wit

Snel levering, goede prijs

Je ervaring

Vrijdag besteld en zaterdag werd het al geleverd. Dat is snel.

Ga zo door.

Paul de Klerck

Zeer snelle levering en mooi kunstgras

Je ervaring

Het kunstgras werd echt heel snel geleverd. Het was makkelijk zelf te leggen, de leginstructie op de website was erg duidelijk. Hele geode kwaliteit voor een mooie prijs! Ook de kinderen zijn er... Het kunstgras werd echt heel snel geleverd. Het was makkelijk zelf te leggen, de leginstructie op de website was erg duidelijk. Hele geode kwaliteit voor een mooie prijs! Ook de kinderen zijn er heel erg blij mee!

Yoan Heerkens

Prima geholpen

Je ervaring

Onze keuze was gevallen op kunstgras type Spring. We wilde het zelf even ophalen omdat we meteen ’s-middags wilde leggen.

Aangekomen in Beers gaf ik aan dat we type Spring wilde kopen,...

Aangekomen in Beers gaf ik aan dat we type Spring wilde kopen, maar dat we eigenlijk type Tommy mooier vonden, maar budget technisch een probleempje was ;-)

Nu bleek dat ze nog een restant couponnetje hadden dat precies pastte van type Tommy. Deze hebben vervolgens voor een hele nette prijs mogen meenemen.

We zijn er helemaal blij mee.

Bedankt voor de nette aanbieding.

Charles

Goedkoop

Je ervaring

Gisteren kunstgras type Saar gekocht. Deze was in de aanbieding voor 16,50euro. Dit is echt super goedkoop. Ik heb veel soorten gezien in deze prijsklasse, maar dit is echt mooi kunstgras in... Gisteren kunstgras type Saar gekocht. Deze was in de aanbieding voor 16,50euro. Dit is echt super goedkoop. Ik heb veel soorten gezien in deze prijsklasse, maar dit is echt mooi kunstgras in vergelijk met kunstgras bij andere aanbieders.

Zeker aan te raden wanneer je een beperkt budget hebt. Je vindt deze echt nergens goedkoper!

Blijven doorgaan met dit soort aanbiedingen.

fam. Meis

De buurman had gelijk

Je ervaring

Vorige week hetzelfde kunstgras gekocht al onze buurman. Hij had het vorig jaar gekocht bij Lockant en was zeer te vreden.

Het gras is donderdag geleverd en vandaag hebben we het...

Het gras is donderdag geleverd en vandaag hebben we het gelegd.

We zijn er erg blij mee. Nu is het gras niet meer groener bij de buren :-)

Het is trouwens kunstgras type Tommy. Extra leuk omdat onze zoon ook Tom heet!

Familie Meis

We zijn prima geholpen

Arie Vliet

Toppie!

Je ervaring

Mooi en goedkoop. Wat wil je nog meer :-)

Top!

W. Leipzig

Keurig

Je ervaring

Vrijdag heb ik de gratis staaltjes besteld. Deze hadden we zaterdag al in de bus.

Zondag besteld via de website - geen erg gemakkelijk en spoepel.

Dinsdagochtend werd het...

Zondag besteld via de website - geen erg gemakkelijk en spoepel.

Dinsdagochtend werd het kunstgras geleverd, werd netjes maandagavond gebeld dat het dinsdag geleverd werd.

Keurig