H.K. van Huis

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Je ervaring

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooi kunstgras tegen, volgens mij, heel goede prijzen.

Bestellen ging eenvoudig, het kunstgras had ik enkele dagen later netjes in huis.

Helemaal goed!

We zijn zeer tevreden

Victor en Nicole Le Bain

Klantvriendelijk

Je ervaring

We zijn zeer goed geholpen door de verkoper. Het kunstgras hebben we in de winkel te Beers gekocht en direct meegenomen.
Van te voren hebben we wel kunstgras stalen aangevraagd, maar het...
Van te voren hebben we wel kunstgras stalen aangevraagd, maar het blijkt toch moeilijk op op basis van deze stalen een beslissing te nemen.

Uiteindelijk hebben we ook ander kunstgras gekocht dan waar wij de stalen van aangevraagd.

Zeer tevreden, we zijn heel goed geholpen. Super!

We zijn zeer te vreden, dus geen verbeterpunten

R. Vink

Prettige ervaring

Je ervaring

Goede service, snelle levering, prima product.

geeen

Davy Ruiter

Prima kwaliteit, prijs en service

Je ervaring

Kwaliteit, prijs en service zijn prima. Niets mis mee, kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Ans en Teun Wagenmakers

Uitstekende service, kwaliteit en producten

Je ervaring

Via een uitgebreide zoektocht op internet bij verschillende leveranciers een stalendoos aangevraagd. De eerste indruk was al goed. Mooi verzorgde doos en met mooi kunstgras.

Ik heb niet...

Ik heb niet zo’n ruime budget dus kozen we voor type Spring. Niet te duur en toch een heel echt.

Op de website kon ik eenvoudig de afmetingen ingeven en hierdoor werd het plaatsen van de bestelling een fluitje van een cent.

Ik werd netjes een dag van te voren gebeld door de transporteur. De levering verliep prima.

We hebben het zelf gelegd, dit ging ook vrij eenvoudig.

Onze tuin is helemaal netjes nu. We hadden het eigenlijk voor de zomer al moeten doen, maar ja.

We hebben een zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Ans en Teun Wagenmakers

nvt

Emliy ter Duin

Mooi gras en mooie staaltjes

Je ervaring

We zijn erg blij met het gras, dit hadden we veel eerder moeten doen.

Handig waren de gratis stalen. Hierdoor konden we eenvoudig een eerste selectie doen.

Vervolgens via...
We zijn erg blij met het gras, dit hadden we veel eerder moeten doen.

Vervolgens via de website bestellen ging heel simpel. Handig dat alles voorberekend wordt.

Het kunstgras werd op verzoek zelf op zondag geleverd!

Zeer tevreden!

zo blijven doorgaan.

Familie Egberts

Bestelling kunstgras

Je ervaring

Goed contact, goede kwaliteit (tot nu toe. Het kunstgras ligt nl. net een weekje) goede levering ondanks een moeilijk bereikbaarheid van ons adres

We zijn zeer tevreden

Twan Elshout

Groot assortiment, fijn bedrijf

Je ervaring

Ik woon in Venlo en was op zoek naar kunstgras. Kwam op internet heel snel bij lockant terecht. Heel overzichtelijk. Hebben even in Venlo rondgekeken, maar zijn al snel naar Beers gereden. Zeer goed... Ik woon in Venlo en was op zoek naar kunstgras. Kwam op internet heel snel bij lockant terecht. Heel overzichtelijk. Hebben even in Venlo rondgekeken, maar zijn al snel naar Beers gereden. Zeer goed geholpen door de verkoper die ons hielp een keuze te maken. Het kunstgras ligt in onze tuin en we zijn er heel blij mee.

Minder kunstgras soorten aanbieden - makkelijker om keuze te maken

Erica Veenstra

Prettige ervsring

Je ervaring

Vrienden van ons hadden kunstgras laten leggen, dit zag er erg mooi uit en ze waren er erg blij mee. Dit bracht ons aan het twijfelen, we hadden zelf namelijk nog nooit aan kunstgras gedacht. Vrienden van ons hadden kunstgras laten leggen, dit zag er erg mooi uit en ze waren er erg blij mee. Dit bracht ons aan het twijfelen, we hadden zelf namelijk nog nooit aan kunstgras gedacht.

Uiteindelijk toch maar eens wat rond gekeken op internet en toen bij deze firma uitgekomen. Een mooie en duidelijke website, zag er allemaal zeer verzorgd uit. Dit gaf ons een goed gevoel.

Via de website hebben we 3 stalen aangevraagd. We wilde echt mooi gras. Voor de zekerheid maar even gebeld en gevraagd wat de meest verkochtte en meest natuurlijk kunstgras soorten waren. De meneer aan de telefoon stond ons zeer vriendelijk te woord en adviseerde ons prima.

De stalen dus aangevraagd via de website en een mooi doosje met stalen lag de volgende dag al in de bus.

We hebben besloten om het zelf te leggen en daarvoor de instructie van de website te gebruiken.

We hebben het kunstgras zelf opgehaald in de winkel in Beers.

Het ligt er prima in, we zijn er erg blij mee.

Erica Veenstra

Stefan