PRO Emmen

Prima, goed telefonisch contact
Denkt mee met klant

Telefonisch goed te bereiken
Vriendelijk
Levert netjes en volgens afspraak

Nieuwenhuize

Snelle levering, fout goed opgelost

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Ruim assortiment mooie artikelen. Klantvriendelijk meedenkend personeel.

heer G.P Meijer- MPN-stichting

Heb drie voorbeelden gekregen van producten die wij wilden bestellen. Wie schets mijn verbazing dat dit in twee opeenvolgende dagen werd geleverd door UPS i twee doosjes. Dit had makkelijk in een... Heb drie voorbeelden gekregen van producten die wij wilden bestellen. Wie schets mijn verbazing dat dit in twee opeenvolgende dagen werd geleverd door UPS i twee doosjes. Dit had makkelijk in een briefpakket verstuurd kunnen worden want het paste gewoon door de brievenbus. Dus verre van milieuvriendelijke oplossing.
Heel jammer

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Zie mijn opmerking boven. Dat moet toch echt anders

heer J. Meijer

Ervaring is goed, bereikbaarheid niet altijd optimaal

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Klantvriendelijkheid en snelheid van reageren/anticiperen

mevrouw M. van Emmerik

Slecht, beloftes worden niet waargemaakt

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

De levertijden worden niet gehaald, dit wordt ook niet pro-actief gemeld. De nieuwe data worden vervolgens ook niet gehaald. Wij zijn zéér ontevreden.

Reactie Van Helden:

Bedankt voor de beoordeling. Het is ontzettend jammer dat we niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen. Daarbij is het voor u niet relevant dat we in de steek zijn gelaten door externe... Bedankt voor de beoordeling. Het is ontzettend jammer dat we niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen. Daarbij is het voor u niet relevant dat we in de steek zijn gelaten door externe omstandigheden. Momenteel is er een ultieme zoektocht bezig wat betreft het laatste pakket, onze salesafdeling komt er z.s.m. bij u op terug.

mevrouw N. Le

Service niet voldoende

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Omdat je bij na afname niet nog extra wat bij kunt voegen als de order al klaar is.

Reactie Van Helden:

Bedankt voor je beoordeling. Helaas kunnen wij een bestelling niet meer aanpassen op het moment dat de artikelen al gedrukt en ingepakt zijn. Desondanks wens ik je veel plezier met je bestelling.

heer L Nieuwenburg

Kwa bestellen perfect. Pakket nogsteeds niet binnen, dus kan niets inhoudelijks hierover zeggen.

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Veel producten voor interessante prijzen

Beste,
Beste,
Bedankt voor je beoordeling. Ik zie in ons systeem dat je de bestelling inmiddels ontvangen hebt. Veel plezier met je bestelling. Mochten we je nog ergens bij van dienst kunnen zijn dan horen we dat graag.

heer J. Berger

Alles vanuit jullie was perfect geregeld.
- snel
- klantvriendelijk
- meedenkend

Alleen ben ik niet tevreden met TNT. Slechte track n trace en verre van vriendelijk. Alles vanuit jullie was perfect geregeld.
- snel
- klantvriendelijk
- meedenkend

Hopelijk kunnen jullie voor jullie zelf iets daarin aanpassen..misschien UPS o.i.d.?

Voor de rest super!

Vriendelijk, ruim assortiment

Reactie Van Helden:

Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze transporteur. We zullen het intern bespreken.
Veel plezier met je bestelling!

heer H. Honing / EWTS

Goede en snelle levering en service

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Prettig geholpen door de medewerkers

heer R. Hekman grondwerk

Goede service.
Leveren goede en mooie kwaliteit

Goede prijs kwaliteit
En snelle service