Ruitershop Boxmeer

Vriendelijk en belangstellend bedrijf

Mijn ervaring met dit bedrijf was perfect

Eigenlijk niet

Tiny Weerstand

Hallo, ik heb op 15-09 een negatieve beoordeling gegeven. Deze neem ik terug. Door een misverstand waren de zakjes elders bezorgd. De service is top en de cadeau zakjes zijn prachtig. De Zonnebloem... Hallo, ik heb op 15-09 een negatieve beoordeling gegeven. Deze neem ik terug. Door een misverstand waren de zakjes elders bezorgd. De service is top en de cadeau zakjes zijn prachtig. De Zonnebloem is er blij mee! Nogmaals mijn excuses!

Goede service, volgende dag al het!

Reactie van Dommelen luxe verpakking:

Hartelijk dank voor uw herziene review Tineke.

Hallo, ik heb de zakjes afgelopen maandag besteld en tot op vandaag nog niet ontvangen. Beetje slordig dus....

Mooie eebsite

Reactie van Dommelen luxe verpakking:

beste relatie,
Uw pakketje is op 11 September bij de buren afgeleverd. DHL heeft bij u een briefje in de bus gestopt ter info.

Van Wanrooij

Fijn bedrijf dat goed met je meedenkt, goed bereikbaar voor vragen event. zelf per app.

Snelle levering en goede producten

Felix Flos BV

Buitengewoon leuke onderneming, ondanks dat ik pas 1 keer wat besteld hebt voelde het alsof we al jaren klant waren.

Had wat vragen over verzendzakken en kreeg binnen een puur uur al...

Had wat vragen over verzendzakken en kreeg binnen een puur uur al een telefoontje terug, helaas konden ze die afmeting niet leveren, maar door de open en eerlijkheid zag het me toch een goed gevoel.

Ook de bestelling van het vloeipapier is zeer vlot verlopen, het moest bin gesneden worden, kreeg netjes een aanvullende factuur en binnen paar minuten een leuke reactie terug.

- Persoonlijke benaderen van Theo
- Snelle, maar vooral zorgzame afwikkeling van mijn order
- Goed bereikbaar, ook per telefoon
- Kwaliteitsproducten
- Zeer netjes verpakt,...
- Persoonlijke benaderen van Theo
- Snelle, maar vooral zorgzame afwikkeling van mijn order
- Goed bereikbaar, ook per telefoon
- Kwaliteitsproducten
- Zeer netjes verpakt, de vloeipapier zat zelfs in bubbeltjes verpakking

Hele goede ervaring. Duidelijke website en de bestelling was snel binnen. De cadeaurollen die ik besteld had zijn heel mooi.

Het persoonlijke contact met een van de medewerkers. Ik werd snel teruggebeld omdat ik bij nader inzien toch iets niet goed besteld had. Mijn bestelling was al ingepakt maar werd toch nog omgeruild.

Kan makkelijk bestellen en wordt snel verzonden. Betaling gedaan via IDEAl werkt ook goed.

Snelle betaling kunnen doen.
Snelle leververing.

Bahar V.

Eerste keer dat ik bestel had. Aangename en duidelijke website met leuke artikelen. Ik had nog enkele vragen en die werden heel snel terug beantwoord. Mijn pakket heb ik snel en netjes aangekregen,... Eerste keer dat ik bestel had. Aangename en duidelijke website met leuke artikelen. Ik had nog enkele vragen en die werden heel snel terug beantwoord. Mijn pakket heb ik snel en netjes aangekregen, top gewoon.

Vlotte communicatie, snelle service en levertijd, aangenaam winkelen op de website.

Pakketje was met de post niet goed bezorgd.
Dit werd snel en adequaat opgelost
Product goede kwaliteit en netjes verpakt

Netjes verpakt afgeleverd