Si La Vie shop

Tiptop!

ADHOME PAUL J.J. BELIEN

Aankoop vloeipapier

BIBO Fashion Luut van der Bij

Goed advies, persoonlijk en contact snelle levering!

Ik had wat vragen en kreeg telefonisch goed advies. In wil als klant nog graag een bedrijf bellen als ik met vragen zit. Voor mij is dit een aanrader. Mooi assortiment en snelle levering!

c.groenenboom plafonds en timmerwerken

Zeer snelle levering netjes verpakt

YOE Design S.Theel

Stay with Hans and Floor F. Knol

Fijne webwinkel en snelle levering

Heel goed assortiment

Lingerie Pé Raemdonck Peggy

Heel goede service

Snel geleverd

Put's Bazar Winterswijk

Van Dommelen (mooipapier.com) heeft een uitgebreide collectie voor cadeaupapier en ander verpakkingsmateriaal. De website is overzichtelijk en wat we geleverd kregen komt precies overeen met de... Van Dommelen (mooipapier.com) heeft een uitgebreide collectie voor cadeaupapier en ander verpakkingsmateriaal. De website is overzichtelijk en wat we geleverd kregen komt precies overeen met de afbeeldingen op de website.

Zeer snelle levering! Fijn uitgebreide collectie waar je alles voor inpakken kan vinden.

Cynthia

We hadden een product aangeschaft dat helaas niet aan de verwachtingen voldeed en wilden dit retourneren. Dat kon, al was de service niet al te vriendelijk en werden we erop gewezen dat andere... We hadden een product aangeschaft dat helaas niet aan de verwachtingen voldeed en wilden dit retourneren. Dat kon, al was de service niet al te vriendelijk en werden we erop gewezen dat andere mensen er nog niet over hadden geklaagd.

Retourkosten waren voor eigen rekening en we hebben te weinig geld terug gestort gekregen. Ze geven niet goed, geen gezeur garantie en dat klopt. Maar van harte gaat het niet en te weinig terugbetalen vind ik zeer slordig. Ik ga er alleen niet achteraan omdat ik geen zin heb om nog een keer door de vrij onvriendelijke klantenservice heen te moeten.

Reactie van Dommelen luxe verpakking:

Dag Cynthia, Onderstaand de mail die ik naar jullie heb verstuurd. Ik begrijp niet goed wat hier onvriendelijk aan zou zijn. U heeft het complete aankoopbedrag retour ontvangen minus de... Dag Cynthia, Onderstaand de mail die ik naar jullie heb verstuurd. Ik begrijp niet goed wat hier onvriendelijk aan zou zijn. U heeft het complete aankoopbedrag retour ontvangen minus de vrachtkosten. Wij vergoeden géén vrachtkosten wanneer een product retour gaat dat door jullie als " niet goed " word beschouwd. Dit staat ook zo in onze leveringsvoorwaarden.
Dag Florian,
Ik zie inderdaad een vage rand, heb daar van niemand klachten over gekregen.
Als de potjes “geblazen”zouden zijn, betaal je denk ik wel een andere prijs.
U kunt de flesjes retourneren naar onderstaand adres, waarna we het geld terug storten.
Vriendelijke groet,