Jacob

Alles gaat altijd erg soepel.

Vooral de prettige korte lijnen.

Verhoef Werkmaterieel

Persoonlijk was dit voor mij de eerste keer dat ik iets bestelde. Ons bedrijf heeft wel altijd zaken met jullie gedaan. Beviel me erg goed en ook erg leuk om een rondleiding gehad te hebben. Ook... Persoonlijk was dit voor mij de eerste keer dat ik iets bestelde. Ons bedrijf heeft wel altijd zaken met jullie gedaan. Beviel me erg goed en ook erg leuk om een rondleiding gehad te hebben. Ook stellen wij het zeer op prijs dat we jullie tot onze klanten mogen rekenen.

Communicatie en meedenken

ijsvereniging "Lekkerkerk"

Medewerkers zijn klantgericht, klantvriendelijk, deskundig.
Komen snel ter zake. Opdracht wordt keurig en snel verzorgd.

klantvriendelijk, klantgericht werken, deskundig

Lineke Blijdorp , advocaat

Betrouwbaar

Snel Betrouwbaar Supermooie kwaliteit

Corrie Rozendaal

Beetje slordig dat je bij het sturen van een creditnota een standaardbrief doet waar in gemeld wordt dat je met 30 dagen moet betalen, als je in dit geval geld terug krijgt.

Reactie Van der Perk:

Dank voor uw review. Dit is een standaard tekst, die in gevallen van een creditbedrag (zonder overige factuurposten) overbodig op de factuur komt. Dit kunnen wij helaas in ons systeem (nog) niet... Dank voor uw review. Dit is een standaard tekst, die in gevallen van een creditbedrag (zonder overige factuurposten) overbodig op de factuur komt. Dit kunnen wij helaas in ons systeem (nog) niet aanpassen. Hartelijk dank voor uw opbouwende verbeterpunt!

Pieter

Klantvriendelijk en adequate hulp

Uitgeverij KokBoekencentrum

Mijn ervaring met Vanderperk is goed. Vriendelijke, behulpzame mensen die goed werk leveren.

Snel en accuraat

Arnold De Haan

Zeer positief. Veel contact gehad met Jan den Ouden die voor ons de opmaak verzorgde en dit met veel creativiteit en inzet uitgevoerd heeft. Hierdoor is er een mooi eindproduct geleverd... Zeer positief. Veel contact gehad met Jan den Ouden die voor ons de opmaak verzorgde en dit met veel creativiteit en inzet uitgevoerd heeft. Hierdoor is er een mooi eindproduct geleverd (Jubileumboek van 100 jaar zondagsschool Samuël te Nieuw-Lekkerland) waar we, ook dankzij de keurig en kleurig verzorgde uitvoering veel complimenten

Vakgarage van 't Hoog

Prettig bedrijf met aandacht voor de klant en hun wensen!

Altijd adequate afhandeling van het gewenste drukwerk.

Sjoerd Visser

We hebben ondertussen een aantal bedrijfsfilms met elkaar gemaakt. We zijn elke keer erg tevreden geweest over het resultaat.

zeer correct, goede communicatie, snelle reacties.