Volgens wensen
Communicatie

Marly Mense - Triepels

Helemaal ontzorgt,

Nicole Schattefor

Heel warm , geeft veel vertrouwen en ondersteuning. Fijne adviezen en goed mee denken in de wensen van de nabestaanden.

Herman Buskes

Zeer correct, medelevend en respectvol.

Jos Ebus

Vriendelijke en behulpzame medewerkers die heel respectvol met je omgaan. We hadden vanaf het begin een klik met Kim en dat was heel erg prettig.

Astrid Hermans-Pijpers

Een heel goede ervaring, met name uitvaartverzorgster zijn wij heel tevreden over

Dré Kuypers

Onze ervaring was prima , fijn verzorgd

Liny Hunnekens - Killaars

Onze ervaring is heel positief in deze verdrietige periode.

Wim Vercoulen

Wij zijn zeer tevreden over uitvaartverzorging van der Laan.
Wij zijn zeer tevreden over uitvaartverzorging van der Laan.
Het betreft hier een professionele organisatie die aan al onze wensen heeft voldaan. Op zaterdag 5 november is mijn vader overleden , na 1 telefoontje was uitvaartverzorging van der Laan meteen aanwezig en heeft mijn vader op een plechtige manier meegenomen naar het uitvaartcentrum Aerdehof.
De professionele begeleiding blijkt wel uit het feit dat er meteen actie ondernomen werd om de uitvaart te regelen precies zoals de nabestaanden het wilden. Verder stonden er duidelijke afspraken op papier betreffende de voorbereiding van de uitvaart alsook de vormgeving van de uitvaart. Bovendien was er ook een duidelijke kostenbegroting. Verder waarderen wij de eigen inbreng bij het regelen van de begrafenis en de goede en snelle communicatie met de begrafenisondernemer. Wij danken van der Laan voor het verzorgen van de uitvaart die geheel volgens planning verlopen is.
Van rouwkaart , gedachtenisprentje , opbaring t/m de uitvaart in de kerk zelf.