Deskundigheid
Communicatie

Dolf van Arenthals

Geslaagd!!

Sterke punten:

veel vragen uit de training in het echte examen

Karin Kemperman

Jammer dat de cursussen erop zitten

Sterke punten:

Slagingspercentage bij serieus leren is 100%, heb voor zowel het vaarbewijs als voor de Marifonie de online cursus gevold, voor Marifonie nog een halve dag les met een heerlijke lunch en aansluitend... Slagingspercentage bij serieus leren is 100%, heb voor zowel het vaarbewijs als voor de Marifonie de online cursus gevold, voor Marifonie nog een halve dag les met een heerlijke lunch en aansluitend het examen, echt super chill! hierbij wil ik Coen en Jeroen bedanken. Beide cursussen 1 fout! Ik kan iedereen vaarschool Albatros aanbevelen en zal dat ook zeker doen!

Andre Hagelen

Gewoon doen!

Sterke punten:

de video’s, de examentraining en het theoriedeel (heb ik gedownload en uitgeprint)

Erwin Keijsers

Videocursus

Sterke punten:

Top vaarschool, ik heb VB1 en VB2 gedaan en daarna basiscertificaat marifoon. Alles in een keer gehaald. Duidelijke uitleg door een zeer gepassioneerde Koen!
Examenvragen sluiten goed aan bij...
Examenvragen sluiten goed aan bij de CBR examens.

Johan

Top Videocursus ! In 1x geslaagd

Sterke punten:

Duidelijke uitleg. Vond met boek erbij wel prettig zodat je dit makkelijk onderweg kon doornemen in de trein.

Irene Verdaasdonk

Fantastische dagopleiding

Hele duidelijke uitleg

Johan Heller

Super

Sterke punten:

Vandaag geslaagd met 73 uit 80 punten. Gebruik gemaakt van de prima digitale cursus en de examen oefenvragen.

Roy kussendrager

In 1x geslaagd via albatros!

Sterke punten:

Goede uitleg. Goede online cursussen. Goede leraar!

Eva Bouwman-van Gelder

Prima online cursusmateriaal

Duidelijk online cursusmateriaal

John T

Bedankt!

Sterke punten:

Klantgericht, prettig om te volgen, juiste inhoud en voorbereiding voor het examen. Top!