Mark Kalle, snijpunt BV

Prima locatie, goed geregeld. Uitstekende lunch. Alleen overlast van cursuslokaal naast ons

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Prima cursus. Helder en duidelijk uitgelegd door een uitstekende docent

Reactie V-Kam Education:

Dag Mark, bedankt voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat alles goed was geregeld. Vervelend dat je overlast hebt ervaren; ik ga dit bespreken met onze lokatie hoe we dit kunnen... Dag Mark, bedankt voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat alles goed was geregeld. Vervelend dat je overlast hebt ervaren; ik ga dit bespreken met onze lokatie hoe we dit kunnen voorkomen. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Ruud van Akker

Mooie en functionele locatie waar les wordt gegeven, met de juiste multimedia apparatuur , goed bereikbaar met de auto, en parkeren met uitrijkaart prima geregeld. wat ook niet vergeten mag worden,... Mooie en functionele locatie waar les wordt gegeven, met de juiste multimedia apparatuur , goed bereikbaar met de auto, en parkeren met uitrijkaart prima geregeld. wat ook niet vergeten mag worden, de lunch tijdens de opleidingsdagen was voortreffelijk, genoeg keus voor iedereen.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

positief, de geleverde documentatie was up to date, de docent wist waar hij het over had, en was ter zake kundig. De cursus bestond uit veel interactie met de zowel de cursusgroep als de docent... positief, de geleverde documentatie was up to date, de docent wist waar hij het over had, en was ter zake kundig. De cursus bestond uit veel interactie met de zowel de cursusgroep als de docent waardoor de les levendig bleef en het geen saaie theorie lessen werden. daarbij is het onderdeel het portaal waar je kan inloggen een bron van informatie waar ik met grote regelmaat nog wat op terugzoek

Reactie V-Kam Education:

Dag Ruud, dank je wel voor je mooie feedback en cijfer: daar zijn we erg blij mee. Goed om te lezen dat je ervaringen positief zijn en je ons online portal met veel naslagwerk... Dag Ruud, dank je wel voor je mooie feedback en cijfer: daar zijn we erg blij mee. Goed om te lezen dat je ervaringen positief zijn en je ons online portal met veel naslagwerk waardeert. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

THUIS met zorg zaanstreek

Training gevolgd deze was goed. Zaken eromheen goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

prima dag wel intensief. zeek praktisch en goed met oefeningen

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw mooie feedback. Goed om te lezen dat je ervaren hebt dat de zaken om onze cursus goed geregeld zijn. Succes met het geleerde! Met vriendelijke... Goedendag, dank je wel voor jouw mooie feedback. Goed om te lezen dat je ervaren hebt dat de zaken om onze cursus goed geregeld zijn. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Dankzij deze cursus ben ik een ervaring rijker geworden

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt dat je de moeite neemt ons feedback te geven. Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent en een ervaring rijker bent geworden. Daar doen we het voor! Succes! Met... Goedendag, Bedankt dat je de moeite neemt ons feedback te geven. Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent en een ervaring rijker bent geworden. Daar doen we het voor! Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Angela van Bemmelen

Goede communicatie, locaties in de buurt

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

goede cursus leider, goede werkervaring, mooie uitgewerkte cursusmateriaal

Reactie V-Kam Education:

Dag Angela, Dank je wel voor jouw feedback en het mooie cijfer! Super. FIjn dat je een goede cursusleider had en dat je het cursusmateriaal mooi uitgewerkt vindt. Succes in je rol! Met... Dag Angela, Dank je wel voor jouw feedback en het mooie cijfer! Super. FIjn dat je een goede cursusleider had en dat je het cursusmateriaal mooi uitgewerkt vindt. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Ik heb goee ervaringen met V-Kam. Kreeg tijdig de informatie toegestuurd en ook netjes herinneringen over de te volgen cursus.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Zeer informatief, goede cursus door actief deelnemers erbij te betrekken.

Dag,

dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je goede ervaringen met ons hebt.

Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Goede ervaring. begeleiding vooraf was ook fijn.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

prettige cursus leider. voldoende mogelijkheid voor koffie e.d.
enige minpunt was dat iedereen op dezelfde tijd koffie gaat halen zodat het nogal druk is.
verder een fijne ervaring

Reactie V-Kam Education:

Dag, bedankt voor jouw feedback. Mooi dat je onze cursusleider als prettig hebt ervaren. Je signaal over de drukte bij de koffie mogelijkheid gaan we oppakken. Met vriendelijke... Dag, bedankt voor jouw feedback. Mooi dat je onze cursusleider als prettig hebt ervaren. Je signaal over de drukte bij de koffie mogelijkheid gaan we oppakken. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Prima organisatie.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Prima cursus gehad. Veel interactie wat ik zeer plezierig vond

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, bedankt voor jouw feedback; wat een mooi cijfer! Goed om te lezen dat je de de interactie zeer plezierig vond. Succes in je rol/functie! Met vriendelijke groet, Annelies van... Goedendag, bedankt voor jouw feedback; wat een mooi cijfer! Goed om te lezen dat je de de interactie zeer plezierig vond. Succes in je rol/functie! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

F. van t Groenewout

Uitstekende ervaren cursusleider, wist ons goed door de stof leiden en maakt ook gebruik van de cursisten om haar leerdoelen te bereiken. Het maken of doen van gezamelijke opdrachten werkt erg goed.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

cursus ISO 9001 heeft twee gezichten, lijkt simpel maar eist best veel inzicht.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Goed om te lezen dat onze trainer jou en de cursisten goed door te stof wist heen te leiden. Fijn dat het maken en doen van gezamenlijke opdrachten ook... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Goed om te lezen dat onze trainer jou en de cursisten goed door te stof wist heen te leiden. Fijn dat het maken en doen van gezamenlijke opdrachten ook erg goed werkt. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Cincero IT B.V. Margreet Blans

Zeer professioneel en vriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Locatie en naslagwerk prima; goede docente (Veroni) die dit onderwerp (ISO 9001) praktisch brengt met prettige interactie en bewaking van de tijd. Kennis van zaken van diverse branches.... Locatie en naslagwerk prima; goede docente (Veroni) die dit onderwerp (ISO 9001) praktisch brengt met prettige interactie en bewaking van de tijd. Kennis van zaken van diverse branches. Inspirerend!

Reactie V-Kam Education:

Dag, bedankt voor jouw mooie feedback en cijfer: daar worden we blij van! Goed om te lezen dat Veroni, onze trainster, zorgt voor een prettige interactie en bewaking van de tijd. Succes met... Dag, bedankt voor jouw mooie feedback en cijfer: daar worden we blij van! Goed om te lezen dat Veroni, onze trainster, zorgt voor een prettige interactie en bewaking van de tijd. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.