Henk

Geweldige service en een breed assortiment. Aanrader hoor!

Stef Dijkstra

Fantastisch!

Lisa de Groot

Super tevreden met het kerstpakket en de levering hiervan! Leuke berichten gekregen van mijn enthousiaste collega’s na het openen van de zelf samengestelde pakketten. Heb deze geheel zelf... Super tevreden met het kerstpakket en de levering hiervan! Leuke berichten gekregen van mijn enthousiaste collega’s na het openen van de zelf samengestelde pakketten. Heb deze geheel zelf samengesteld op de website. Super eenvoudig. Bestel hier zeker weer.

Jeffrey

Vorig jaar voor het eerst besteld en dat is erg goed bevallen! De pakketten waren erg mooi en aan al onze wensen is voldaan. Aanrader!

Lisa

Top levering en hele leuke pakketten. Onze werknemers zijn er erg blij mee. Zowel de mannen als vrouwen. Altijd fijn om op deze manier een blijk van waardering te geven. Volgend jaar bestel ik zeker... Top levering en hele leuke pakketten. Onze werknemers zijn er erg blij mee. Zowel de mannen als vrouwen. Altijd fijn om op deze manier een blijk van waardering te geven. Volgend jaar bestel ik zeker weer bij Uw Kerstpakket.

Nicole

Ontzettend goede service en ruime keuze aan kerstpakketten. Helemaal top!!

Joop Spil

Wij hebben voor het 2e jaar nu hier onze kerstpakketten besteld. Wij hebben specifieke wensen mbt de inhoud van de pakketten en dit is vorig jaar super geregeld! Daarom nu opnieuw hier besteld.

Lynn H.

Makkelijk besteld en groot keuze van pakketten! Volgend jaar weer

Annemarie

Heel professioneel bedrijf dat ervoor zorgt dat ieders kerstpakket er super uitziet! Ruim voldoende voorraad en zeer kundig advies.